  • 41. Data: 2021-01-03 19:34:59
    Temat: Re: [OT] Audio w domu
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 03/01/2021 19:24, LordBluzg(R) wrote:
    > A jesteś?

    To była przynęta. Widzisz, jak łatwo wpadłeś? Jesteś dupkiem do tego
    stopnia, że wykorzystasz każdą sytuację aby nadmuchać choć minimalnie
    więcej swoje ego. Nawet jak ktoś Ci podsunie pod nos owieczkę śmierdzącą
    siarką na kilometr. Żałosne. Leć ogladać logi.

  • 42. Data: 2021-01-03 19:44:31
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 03.01.2021 o 19:34, heby pisze:

    > To była przynęta. Widzisz, jak łatwo wpadłeś?

    Ja wpadłem? Przynęta? :D
    Buehehehe

    > Jesteś dupkiem do tego
    > stopnia, że wykorzystasz każdą sytuację aby nadmuchać choć minimalnie
    > więcej swoje ego.

    Że czytam ze zrozumieniem i cytuję to co napisałeś?

    > Nawet jak ktoś Ci podsunie pod nos owieczkę śmierdzącą
    > siarką na kilometr. Żałosne. Leć ogladać logi.

    Tworzysz śmierdzące owieczki i podsuwasz?

    Rzeczywiście, musisz być dupkiem :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 43. Data: 2021-01-03 20:46:42
    Od: collie <c...@v...pl>

    W niedzielę, 3.01.2021 o 18:32, heby napisał:

    > Nie, to lenistwo przy sprawdzaniu tekstu.

    Nie, lordy - nawet leniwe - nie muszą sprawdzać, bo miały prosto
    do szkoły. Tylko postfornalskie syny muszą. Bo do szkoły miały
    pod górkę.

    I retoryczne pytanie przy tym: jakim trzeba być idiotą,
    by przy dyskusji o ortografii, puszczać takie pierdy?

    --
    Ucz, ucz się polskiego, na łatwe i na trudne dni.

  • 44. Data: 2021-01-03 20:49:16
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 03/01/2021 20:46, collie wrote:
    > I retoryczne pytanie przy tym: jakim trzeba być idiotą,
    > by przy dyskusji o ortografii, puszczać takie pierdy?

    To dyskusja przy audio w domu.

  • 45. Data: 2021-01-03 20:50:25
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 03.01.2021 o 20:46, collie pisze:

> [...]
    > pod górkę.
    >
    > I retoryczne pytanie przy tym: jakim trzeba być idiotą,
    > by przy dyskusji o ortografii, puszczać takie pierdy?

    To nie są pierdy przecież :) To śmierdząca owieczka :D

  • 46. Data: 2021-01-03 20:52:24
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 03.01.2021 o 19:14, heby pisze:

    > Zawsze możesz wskazać błędy merytoryczne.
    >
    > Tu masz właściwą wersję:
    >
    > https://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371
    /journal.pone.0149885

    > Dawaj.

    Zapoznałem się. Ale nie widzę potwierdzenia twojej tezy. Możesz je
    wskazać (strona, akapit)?
    IMHO jesteś spijaczem popłuczyn, więc nie sądzę żebyś przeczytał choćby
    kawałek tej pracy, więc nie przejmuj się i potraktuj powyższe jako
    pytanie retoryczne.

    --
    Kaczin

  • 47. Data: 2021-01-03 21:18:02
    Od: collie <c...@v...pl>

    W niedzielę, 3.01.2021 o 17:59, heby napisał:

    > Oczywiście ktoś może to traktować jako pierdzenie przy stole, ale
    > chiałem zauważyć, mój Ty kochany collie, że manierami to Ty się tutaj na
    > grupie nie popusujesz. Szczególnie kiedy wykłucasz się z Zenkiem ale też
    > ma masie innych sytuacji.

    Ty się przy Zenku nie ustawiaj, bo choć Zenek głupi,
    ale nie aż tak, byś się równał do niego. I wykłucał,
    cokolwiek to znaczy.

    > Zarabiam na chleb pisząc na klawiaturze.

    To już nie wykładasz? Chemię w Biedrze.

    --
    Ucz, ucz się polskiego, na łatwe i na trudne dni.

  • 48. Data: 2021-01-03 21:34:36
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 03/01/2021 20:52, Kaczin wrote:
    > Zapoznałem się.

    Dopiero teraz? To tamta krytyka pare linijek wyżej była z d... wyjęta?

    > Ale nie widzę potwierdzenia twojej tezy.

    Nie *MOJEJ* tezy.

    Teza zaś jest taka, że typ osobowości czytającego wpływa na ocenę osoby
    przez pryzmat pomyłek gramatycznych i ortograficznych. "Jerks" mają
    tendencję do negatywnej oceny osoby na podstawie jakości tekstu
    pisanego, a nie merytoryki wypowiedzi. Wypisz, wymaluj, połowa usenetu.

    Znam kilka osób ze stwierdzoną oficjalnie *prawdziwą* dys[coś] i ich
    szanse w zderzeniu z dupkami, są znacząco niższe mimo że merytorycznie i
    umiejętnościami niczym nie ustępują.

    > Możesz je
    > wskazać (strona, akapit)?

    Słowo jerk tu nie pada. To praca naukowa a nie magazyn dla nastolatków.
    PLOS One ma review i review ten ocenia metodykę badań, ale też dba o
    brak języka ulicy.

    Tu masz podsumowanie bardziej poważne, niż złośliwa wersja:

    https://www.psychologytoday.com/au/blog/the-red-ligh
    t-district/201604/personality-traits-grammar-and-spe
    lling-sticklers

    Można dyskutować czy "jerks" mają cechy przypisywane "czepialskim".
    Zawsze można przedefiniować "jerks", aby obejmowało wyłącznie sprzątaczy
    promów kosmicznych, to oczywiste. Jerks tak właśnie robią, po zobaczeniu
    tej pracy.

    > IMHO jesteś spijaczem popłuczyn, więc nie sądzę żebyś przeczytał choćby
    > kawałek tej pracy

    Wręcz przeciwnie, drogi Przyjacielu, przeczytałem ją dokumentnie od
    początku do końca. Była jednym z żywych tematów rozmów w mojej okolicy
    zawodowej, swego czasu, doprowadziła wręcz do kilku zgrzytów
    towarzyskich. Ponieważ w dużym zakresie pokrywał się z obserwacjami i
    doświadczeniami wielu ludzi, ich ocenami siebie i kolegów. A kilku zaś
    nadmiernie protestowało (tak, zgadłeś, w opinii innych to byli ludzie
    definiowani jako jerks przez kolegów).

    I wiesz co, wtedy nie do końca się zgadzałem z wnioskami, nie można
    wrzucać wszystkich do jednego worka. Ale życie płynie dalej i niestety
    moja wstępna ocena że to jakieś głupoty, uległa jednak modyfikcji na
    przestrzeni lat. Tak, to zazwyczaj dupki.

  • 49. Data: 2021-01-03 21:35:49
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 03/01/2021 21:18, collie wrote:
    > To już nie wykładasz? Chemię w Biedrze.

    Pouczasz ludzi o pierdzeniu przy stole, głośno bekając.

  • 50. Data: 2021-01-03 22:10:15
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 03.01.2021 o 21:34, heby pisze:

> [...]
    > tendencję do negatywnej oceny osoby na podstawie jakości tekstu
    > pisanego, a nie merytoryki wypowiedzi. Wypisz, wymaluj, połowa usenetu.

    Wskaż ten fragment(y).

    > Słowo jerk tu nie pada. To praca naukowa a nie magazyn dla nastolatków.
    > PLOS One ma review i review ten ocenia metodykę badań, ale też dba o
    > brak języka ulicy.

    Mam rozumieć, że jesteś człowiekiem ulicy?
    PLOS One to jedno z bardziej szmatławych wydawnictw, są gorsze, ale...

    > Tu masz podsumowanie bardziej poważne, niż złośliwa wersja:
    >
    > https://www.psychologytoday.com/au/blog/the-red-ligh
    t-district/201604/personality-traits-grammar-and-spe
    lling-sticklers

    No i...?

    "Research suggests certain people judge others based on email typos and
    grammos." - zbyt odkrywcze to nie jest.

    Ale jest też cenna (dla ciebie) rada:

    On a personal level, the results of this study suggest that it may be a
    good idea to watch your grammar and spelling when sending out email. You
    never know if the person on the receiving end will be inclined to judge
    you negatively based on the quality of your writing.

    --
    Kaczin