  • Data: 2019-10-06 11:40:32
    Temat: Re: [OT] POpularno?? j?zyk?w programowania ??
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 06/10/2019 08:50, AK wrote:
    > Twoja zbrodnie zyciowa jest calkiem inna.
    > Po prostu jestes bezdennie glupi :(

    Widzisz, to jest tak że siła obelgi to wartość bezwzględna obelgi razy
    autorytet człowieka.

    U Ciebie wychodzi zero, jak bym nie liczył.

    Nie ma wiec sensu.

    > Trupem to Ty jestes. Intelektualnym i mentalnym.

    Znowu zero.

    > To czy jest czy nie jest Turing complete nie ma _zadnego znaczenia_.

    Troche ma. Przykładowo język Antica nie był turing complete i troche to
    uniemożliwiało pisanie na nim programów.

    > Hm.. Nie chcesz poznac matki jezykow obiektowych ? Dziwne...

    Wyciągasz wnioski z własnego brudnego palucha. Simulę używałem przez
    chwilę. Jakieś moze ze 2 lata w latach 90. Głównie dlatego żeby zobaczyć
    co ma do zaoferowania. Obecnie nic, wtedy też nic. Wcześniej nie miałem
    na czym. Jeśli chcesz sobie podyskutować o kolejnym trupie to masz
    prawo. Moda na retro wróciła w hardware, może i wróci w programowaniu.