  • 61. Data: 2004-06-23 18:37:30
    Temat: Re: szybsze ? tansze ? idsl
    Od: l_uka <N...@p...fm>

    VoMi7 wrote:
    > znaczenie ma podstawowe mowiace o tym czy wogole da sie na tym kablu
    > puscic sygnal o danej czestotliwości i szerokości pasma, wieksza
    > predkosc wieksza szerokosc pasma, na ktore moze wplywac szum przez co
    > moga generować się błedy i w rezultacie błednie działać usługa. Moze
    > miec na to wpływ zakłucenia zewnetrzne lub poprostu odległośc od
    > centrali.

    no tyle to wiem, ale konkretnie: ile jeszcze mozna, a ile juz nie?
    Attenuation mam 30, a na drugim tylko 5 - to juz jest naprawde spora
    roznica. no wiem, kabel to kabel, ale jednak...

    --
    Luka LG1028-RIPE
    odpisujac na maila wywal 'NOSPAM'

  • 62. Data: 2004-06-24 09:42:23
    Od: "Ktosik" <n...@o...pl>

    > no tyle to wiem, ale konkretnie: ile jeszcze mozna, a ile juz nie?
    > Attenuation mam 30, a na drugim tylko 5 - to juz jest naprawde spora
    > roznica. no wiem, kabel to kabel, ale jednak...

    ja SNR mam na 31 a Atten. na 17.5 to dobrze czy zle???

    Pozdrawiam,
    Ktosik

  • 63. Data: 2004-06-24 13:27:22
    Temat: Re: OT,flejm czytnikowy
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Andrzej Bursztynski" <_...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Przepraszam, czy mógłbyś jednak zastosować się do Netykiety i wreszcie
    > poprawnie skonfigurowac czytnik bo mam wrażenie, że znacznie więcej czasu
    > poświęciłeś na odpowiadanie, dlaczegóż to _nie_ masz możliwości/czasu
    > byt zrobić.

    Ależ proszę...
    Zapewniam Cię, że gdyby sprawa sprowadzała się do trzech kliknięć, to w
    ogóle nie byłoby tego wątku. Więc Twoje wrażenie, że więcej czasu poświęcam
    na odpowiadanie, niż na zrobienie porządku z czytnikiem, było złe.
    Natomiast - jak zapewne zauważyłeś - odpowiadałem jedynie na bezsensowne
    posty skierowane personalnie pod moim adresem. Tutaj chyba Netykieta też się
    kłania, nieprawdaż ? O uwagach dotyczących moich kompetencji wysnutych przez
    szanownych Panów i Panią z analizy nagłówków moich postów już nie wspomnę,
    bo to już nawet nie kwestia Netykiety, ale po prostu braku elementarnych
    zasad przyzwoitego zachowania. Całą sprawę mógłby załatwić jeden mail
    wysłany na priv zawierający zwrócenie uwagi na błędy - co byłoby tym
    bardziej pomocne, że owe błędy nie są zauważalne, lub dotkliwe, we
    wszystkich czytnikach, o czym świadczą choćby niektóre posty w tym wątku.
    Tak czy owak, odbieram ten incydent jako ciekawe doświadczenie.

    --
    Z#

  • 64. Data: 2004-06-24 13:37:13
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    Zbigniew Sikora wrote:
> [...]
    > ogóle nie byłoby tego wątku. Więc Twoje wrażenie, że więcej czasu poświęcam
    > na odpowiadanie, niż na zrobienie porządku z czytnikiem, było złe.

    Odniosłem zupełnie inne wrażenie. Chyba, że masz gotowe wzorce odpowiedzi
    na flame'y i tylko trzy razy klikasz przy każdej - to gratuluję bo
    mistrzostwo świata mieć na Usenecie na wszystko od ręki gotową
    odpowiedź i to pod "klikiem" -)

    A kultura wypowiedzi zaiste świadczy o piszących, czy to jest ciekawe
    doświadczenie - śmiem wątpić, mnie po prostu odreagowywanie własnych
    (kompleksów, problemów, itd) przez ludzi na News'ach przestaje dziwić, śmieszyć
    czy interesować - jest beznadziejne nudne.

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-

  • 65. Data: 2004-06-24 14:01:43
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

> [...]
    > (kompleksów, problemów, itd) przez ludzi na News'ach przestaje dziwić,
    > śmieszyć czy interesować - jest beznadziejne nudne.

    No więc w tej kwestii zgadzamy się w stu procentach.

    --
    Z#

  • 66. Data: 2004-06-24 17:52:20
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "moldovenu" <a...@n...spam.anywhere.com> napisał w wiadomości
    .com...

    > Oczywiscie ze przy wiekszej.
    > W Krakowie czy Poznaniu wezmiesz 1 mbps z Pol-34 za 300-400 zl/1mbps, ale
    > przy 10 mbps. Ciekawe, jaką dają cene przy łączach operatorskich?

    co rozumiesz przez lacze operatorskie ?
    bo od pewnej przepustowosci wymiane BGP masz w cenie

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz

  • 67. Data: 2004-06-24 18:34:24
    Od: "onedog" <o...@o...peel>

    Genialny Wątek Panowie Moderatorzy !
    LOL
    73

  • 68. Data: 2004-06-24 19:09:24
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako onedog <o...@o...peel> w artykule
    <news:cbf70s$5im$1@nemesis.news.tpi.pl> pisze:

    > Genialny Wątek Panowie Moderatorzy !
    > LOL
    > 73

    Grupa od dawna jest niemoderowana, a Windows Update i konfiguracja
    czytnika dotyczy również Ciebie: http://evil.pl/pip/czytniki.html

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)

  • 69. Data: 2004-06-24 19:14:48
    Temat: Re: szybsze ? tansze ? idsl - vat ...
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    a mnie bardziej zafrapowaly faktury od telekomuny za Internet DSL z ze
    stawka VAT - zwolniony
    (dla firm oczywiscie)

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz

  • 70. Data: 2004-06-24 20:12:27
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    ...niestety...

    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O