    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Obliczenie częstotliwości przebiegu w ciasnej pamięci
    Date: Thu, 19 Mar 2009 07:25:39 +0100

    Michoo wrote:
    > Czas między 2 maksimami(ja używałem free running
    > timer) to będzie okres. Ilość okresów w jednostce czasu - częstotliwość.

    To sprawdza się wyłącznie dla ładnych sygnałów. W tej chwili mam coś w
    tym guscie, niestety przestało się sprawdzać gdy wykres z sinusoidy stał
    się czymśc przypominajacym ją tylko. Dlatego szukam czegoś z okolic
    korelacji aby dało rade rowniez sygnały w miarę dowolne ale okresowe tym
    mierzyć.

    Ideałem jest cos co potrafi znaleźć f przebiegu dowolnego znając zakres
    fmin-fmax w ktorym sie na pewno f mieści. Ja pomagam (czy aby na pewno?)
    twierdząc że wykres bedzie nie tyle dowolny ale zblizony do sin. Przy
    czym prawdopodobnie prste metody bazujace na szukaniu odległości miedzy
    maksimami mogą sie nie sprawdzić bo w wyniku szumu może byc tych
    maksimów duzo w okresie.