  • 1. Data: 2012-06-28 00:22:11
    Temat: Re: Oczyszczanie klimatyzacji przez ozonowanie - jak działa?
    Od: d...@o...pl

    W dniu piątek, 13 czerwca 2008 13:34:32 UTC+2 użytkownik Marcin Narzynski napisał:
    > Witam,
    >
    > Czy oczysczał ktoś z Was klimatyzację przez ozonowanie? Warszaty chcą za tę
    > metodę 2x więcej niż "tradycyjnie". Czy warto wydać więcej?
    >
    > MN

    Moim zdaniem jedyną metodą skutecznego oczysczenia klimy jest ozonowanie.
    Zajmuję się tym od paru lat więc mogę coś powiedzieć. W ekstremalnych sytuacjach
    stosuje się mechaniczne usuwanie zanieczyszczeń lub chemiczne ale jeśli czyści się
    układ regularnie to dezynfekcja ozonem jest w sam raz.
    Ja używam od dłuższego czasu generatorów Blue Planet i nie narzekam.
    Pianki działają dobrze na wymienniki z dobrym dostępem ale w aucie jest z tym
    problem. Poza tym im mocniejsza chemia tym skuteczniejsza a co za tym idzie bardziej
    szkodliwa dla użytkownika czyli dla nas samych.
    Pytajcie w warsztacie samochodowym jakich używają środków lub generator ozonu, jeśli
    są to sprzęty podobne parametrami do tych z tej strony to ok. http://blueplanet24.pl/

  • 2. Data: 2012-09-07 11:47:19
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2012-06-28 00:22, d...@o...pl pisze:

> [...]
    jeśli są to sprzęty podobne parametrami do tych z tej strony to ok.

    Ostatnio się zainteresowałem tematem w związku z potrzebą odgrzybiania
    mieszkania. Szukałem szukałem i natrafiłem na ofertę wynajęcia agregatu
    do ozonowania. W Warszawie powiedzieli mi 200zł za dobę - w tym czasie
    spokojnie i porządnie wyozonuję sobie całe mieszkanie i samochód.
    Jak ktoś ma więcej niż jedno auto, to już na same samochody się opłaci.
    Popytajcie googli, a w razie problemów ze znalezieniem moge podesłać
    namiar na priv - nie mam z ta firmą nic wspólnego, poza tym jeszcze z
    ich usług nie korzystałem, więc nie bedę reklamował ;)

    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!