  • Data: 2009-04-24 09:10:53
    Temat: Re: Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Apr 24, 10:58 am, hephalump <b...@t...pl> wrote:

    >   Czy ja wiem? W ofercie tylko sim (bez telefonu) poza abonamentem też
    > jest drożej.

    ... a nawet znacząco drożej - bo te wspaniałe stawki obowiązują tylko
    w kwocie deklarowanej, potem już jak za zboże (po 60 gr chyba nawet).

    Przy okazji "tylko SIM" jest dowodem, że jednak da się (fakt,
    subsydiując pewnie - choć kto wie - ważąc ruch do play - na ile mocno)
    - zaoferować połączenia do Play po jakieś 35 groszy.

    mucher