  • 61. Data: 2010-11-22 15:04:29
    Temat: Re: Od nowego roku szybciej
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 22 Nov 2010 14:40:28 +0100, Wiesiaczek
    <c...@v...pl> wrote:

    > Popatrz, jak grubas pozwala się wyprzedzać sam jadąc 40-50 km/h :)

    Pytanie numer jeden: co to porównanie miało udowodnić, bo jeśli
    przewagę oszczędności malutkiego diesla nad wielkim, benzynowym
    pudłem przy jeździe z pedałem w podłodze, to i bez tego filmu o
    tym wiem. I pytanie numer dwa: dlaczego nie przeciwstawiono
    kurduplowi np. A6TDI, albo nie porównano dwóch pudełek, przy
    czym jedno mogłoby jechać maks 80km/h, a drugie maks 140km/h.

    r.
    _____________

  • 62. Data: 2010-11-22 15:20:39
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-22 11:37, Tadeusz pisze:

    > trawa wcale nie jest zielona :)
    > ot po prostu ludziom tak to obrazuje ich mózg posługujący się ułomnym
    > zmysłem wzroku
    >
    > Poza tym jak uschnie to będzie brązowa :)

    Swoją drogą, jaka trawa... sucha ma inny, przepalona ma inny :P

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 63. Data: 2010-11-22 15:29:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Nie chciałem aby wypalił, że przekraczam przepisy ale 50-60km/h to jade z
    > musu jak peleton prowadzi "L" ;)

    Spoko.
    Każdy normalny tak ma.

  • 64. Data: 2010-11-22 15:29:24
    Od: "Wiesiaczek" <c...@v...pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@c...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    On 22 Lis, 14:38, "BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote:

    > Nie chcia em aby wypali , e przekraczam przepisy ale 50-60km/h to jade z
    > musu jak peleton prowadzi "L" ;)

    Po DC optimum to 80-100km/h, więc nie jesteś wyjątkiem :D

    Uff, a już szykowałem się do zebrania zjebki :)

    --
    Pozdrawiam - Wiesiaczek

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

  • 65. Data: 2010-11-22 15:33:57
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Waldek Godel wrote:

    > tu masz podważenie, jak to twierdzisz, podstawowych praw fizyki w praktyce:
    > http://www.youtube.com/watch?v=-sMx9efVw6Y

    Czyżby?

    C1 tnie do dechy (widać 170km/h licznikowe) więc do 90 vs 130 nie ma nic
    do rzeczy. A i tak przyjeżdża 17 minut później.

    \SK

  • 66. Data: 2010-11-22 15:41:45
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2010-11-22 10:01, to pisze:
    > begin Tomasz Pyra

    > Co za bzdura, polski naród po raz kolejny pokazuje, że daleko mu do
    > nowoczesnej europy. Szwedzcy naukowcy już dawno ustalili, że optymalna
    > prędkość w mieście to 30 km/h, po za nim 50 km/h, a na autostradach 80 km/
    > h. A mimo to w Polsce zapadają haniebne decyzje podnoszące limit, a
    > zarazem zwiększające nie tylko ilość śmiertelnych wypadków, ale też
    > wydłużające czas przejazdu (paradoks).

    ROTFL

    Rafał

  • 67. Data: 2010-11-22 15:50:39
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2010-11-22 11:29, to pisze:
    > begin Robert Rędziak

    > Po prostu optymalna. Także z punktu widzenia ekologii.

    Z punktu widzenia ekologii optymalna prędkość to 0km/h, wtedy wysiadasz
    i poruszasz się ekologicznie 4km/h maszerując.

    > W każdych.

    80km/h na autostradzie ... a będą montować w samochodach blue-ray z
    filmami ? Bo jak będę chciał jechać do Krakowa z Wa-wy to 2 filmy sobie
    na drogę wypożyczę ... a i tak nie wiem czy nie zasnę za kierownicą.
    Przy 130 km/h można sobie na szerokiej wygodnej drodze zasnąć z nudów a
    co dopiero jak bym miał jechać 80...

    Samoloty też wg Ciebie powinny latać wolniej? Wtedy przecież mniej
    paliwa zużyją... to samo pociągi... W zasadzie możemy się pochwalić że
    mamy najbardziej ekologiczną kolej w Europie...

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 68. Data: 2010-11-22 15:57:24
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2010-11-22 11:47, Maciek pisze:

    > Tzw. owczy ped.

    Ty jesteś z tych co by krzyczeli w XVIII że pociąg to zło bo dyliżansy
    są lepsze?

    > Ja mam samochod niestworzony do wyscigow, w ktorym jest milo i cicho do 90
    > km/h. Pewnie stwarzam zagrozenie?

    Jak różnica w prędkości do innych samochód jest większa niż gdybyś
    jechał np 130 to tak - stwarzasz większe zagrożenie...

    > Pytanie pomocnicze - czy wydaje Ci sie, ze wraz ze wzrostem dopuszczalnej
    > predkosci rosnie tez rozsadek kierowcow* i poprawia sie ich refleks?

    Na pewno rośnie poziom adrenaliny jak jedziesz szybciej, jak jedziesz
    wolniej to rośnie znudzenie i senność...

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 69. Data: 2010-11-22 16:32:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 22 Nov 2010 15:33:57 +0100, Sebastian Kaliszewski napisał(a):

    > C1 tnie do dechy (widać 170km/h licznikowe) więc do 90 vs 130 nie ma nic
    > do rzeczy. A i tak przyjeżdża 17 minut później.

    C1 przejechał całą trasę za 30 euro, a Magnum spalił 150 litrów benzyny.
    Czyli 7 litrów benzyny na każdą zaoszczędzoną minutę.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 70. Data: 2010-11-22 16:48:30
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin BaX

    > Ja? To w/g Ciebie i jaki? "badan" komu? wysz?o, ?e w terenie zabudowanym
    > "optymalna" predko?ae to 30km/h. U mnie optymalna w terenie zabudowanym
    > to 50-60km/h.

    Czy mógłbyś przedstawić metodologię swoich badań?

    --
    ignorance is bliss