-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <pr2m9b$8bf$1@node1.news.atman.pl>
<15qk5o2j669qv$.ga3xt5340key.dlg@40tude.net>
<pr2p7l$bug$1@node1.news.atman.pl>
<i4y0n52gorr3.dsvb2ks2ouzt$.dlg@40tude.net>
<pr4vkc$gfj$1@node1.news.atman.pl>
<1s3qpj7i2zgc6$.dilx6xlmf0x3$.dlg@40tude.net>
<pr5ccl$spk$1@node1.news.atman.pl>
<1wi65f2cd0vfj.128klzfgr9qj$.dlg@40tude.net>
<pr7t6r$3p0$1@node2.news.atman.pl>
<5bd8352d$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
<pra1iq$21t$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <pra1iq$21t$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: Odcinkowy pomiar prędkości -zwyczaje kierowców
Date: Tue, 30 Oct 2018 20:17:54 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 88
Message-ID: <5bd8ae90$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.187.94
X-Trace: 1540927120 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 519 83.26.187.94:57321
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4895
X-Received-Body-CRC: 2869969563
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642632
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:pra1iq$21t$...@n...news.atman.pl...
W dniu 2018-10-30 o 11:39, J.F. pisze:
>>> Jasne, ale wtedy mogą błysnąć awaryjnymi, wystawić dłoń w geście
>>> przekazania informacji "nie dam rady szybciej". Natomiast dawanie
>>> po
>> Ciekawe jak to odbierze kierowca BMW z tylu ...
>Nie znam alternatywnej i bardziej szczegółowej metody porozumiewania
>się w ruchu. Jeśli nie skuma, to sznurka nie da się popchnąć.
Ale taki wk* bmw-kowicz ciekaw jestem jak odbierze :-)
>> ale ale ... latwiej jest mignac swiatlami stop niz awaryjnymi :-)
>> Lekkie wcisniecie pedalu, ktore nawet hamowania nie powoduje.
>Pewnie, że łatwiej. Wiesz... jak bardzo bym się nie starał pozytywnie
>myśleć, to światła stop w odpowiedzi na błyśnięcie bardziej kojarzą
>mi się z zagrywkami a'la Kris. Jakoś pozytywnie nie potrafiłbym tego
>odebrać.
Byc moze, tym niemniej jak nagle mnie zaskakuje korek, to najpierw
pare razy hamulec wciskam, bo to szybciej niz awaryjne odszukac ..
>>> Tak, wiem, ale to wyjątki. Zanikające wyjątki. Żądają abyś
>>> odparował z jezdni najlepiej. :-)
>
>> Hm, czy takie wyjatki ... ale mnie i tak malo kto dogania ...
>Mnie też lecz jeśli jedziesz w gęsiego, to wtedy wszyscy dogonią a
>raz na ruski rok zdarzy się taki, który uzna, że on powinien być
>przed Tobą - nawet jeśli niczego to nie zmieniłoby :-) To miałem na
>myśli. I takie zwyczaje znikają z ulic na szczęście.
Bo w takiej sytuacji to miganie na nic sie nie zda ...
>> Ale maluch mial 100km/h,
>130 - przypomnę :-)
130 to chyba jakis wypasiony 700 bis.
Zwykly to cos 105, ale zanim tyle osiagnal ...
>> Ale pomysl od drugiej strony - wyprzedzasz ciag pojazdow, a z tylu
>> ktos ci blyska z daleka.
>> Jaka musi byc luka, zebys zjechal na prawo ? :-)
>Jeśli widzę, że da radę, to wtedy informuję. Typowa sytuacja: na
>prawym samochód co kilkaset metrów, ktoś od godziny lewym ciągnie bo
>wie, że jest szybkim. Znudzony jazdą, nie kontroluje często
>wstecznego lusterka a tymczasem ktoś jedzie szybciej od niego i
>zbliża się. Ja sobie cenię gdy w takiej sytuacji ten z tyłu wzbudzi
>moją uwagę błyśnięciem i zjeżdżam na prawy na chwilę.
Tez tak to odbieram ... ale akurat sie moze zdarzyc zgestnienie na
prawym ... no ma pecha :-)
>> No ale jak jechalem ostatnio za takim fiacikiem 120, to mi troche
>> przeszkadzal.
>> A tiry po prawej tak wlasnie na granicy ...
>Jeśli nie dawał rady tym TIRom to nie powinien brać się za ich
>wyprzedzanie. To jest typowe blokowanie lewego.
Tiry 120 nie jezdza. Odstepy miedzy nimi byly na granicy ...
przyzwoitosci w blokowaniu lewego pasa .
>Czasem obserwuję coś innego: prawy jest szybszy bo Ci z lewego
>traktują pas jako własność.
A to akurat bylo nagminne w Niemczech. Piatkowe popoludnie,
ciezarowek malo, wszystkie osobowki jada lewym, bo oczywiscie je
"wyprzedzaja", tylko chwilami predkosc tego ciagu spadala ponizej
predkosci ciezarowki na prawym pasie.
No ale na dluzszym odcinku to osobowe byly jednak szybsze ...
Teraz czesto dorobili sobie trzeci pas i juz tak nie ma ..
>> Ale na prawym jezdza.
>> Zjade w prawo, a potem bede musial hamowac z 150 do 90 :-)
>To zjeżdżaj gdy nie musisz przyhamowywać jeśli masz kilkaset metrów
>odstępu od następnego TIRa. To się da zrobić :-)
Da sie. Dlatego ten z tylu musi poczekac na odpowiednio dluga luke :-)
I blyskanie mu nie pomoze :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.10.18 20:51 Marek S
- 30.10.18 20:59 Marek S
- 30.10.18 21:06 Marek S
- 30.10.18 21:54 t-1
- 30.10.18 22:18 Marek S
- 30.10.18 23:28 Marek S
- 30.10.18 23:35 Marek S
- 30.10.18 23:39 Marek S
- 31.10.18 00:06 RadoslawF
- 31.10.18 02:14 Marcin Debowski
- 31.10.18 03:13 Marcin Debowski
- 31.10.18 07:31 J.F.
- 31.10.18 08:59 kk
- 31.10.18 14:12 Kris
- 31.10.18 14:15 Kris
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Tesla jest bezpieczna, wczoraj spaliła się doszczętnie na Ursynowie i nikomu się nic nie stało
- Kol. sukces po polsku: booom na budowy dróg i autostrad - czyli "proste życie na kredycie"
- Nie chcieliście Izery to będziecie kupować XPeng
- Taka ciekawostka pożarowa :)
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
Najnowsze wątki
- 2025-08-06 Gdynia => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=
- 2025-08-06 Białystok => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-08-06 "[...] sejmowe wystąpienie posłanki Klaudii Jachiry, która zakończyła je słowami ,,Sława Ukrainie"."
- 2025-08-05 "Chiny przekraczają w wydobyciu 4 mld ton węgla, Indie i USA ponad 1 mld, a Rosja 500 mln ton [...]"
- 2025-08-05 Panuje się 181 159,42 zł./mies. na posła w 2026r.
- 2025-08-05 "Chiny przekraczają w wydobyciu 4 mld ton węgla, Indie i USA ponad 1 mld, a Rosja 500 mln ton [...]"
- 2025-08-05 Czy cos fi przechodzi przez trafo separujące?
- 2025-08-05 kajaki i promile
- 2025-08-05 Re: Tesla jest bezpieczna, wczoraj spaliła się doszczętnie na Ursynowie i nikomu się nic nie stało
- 2025-08-05 Gdynia => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=
- 2025-08-05 Re: Atak na lekarza w Oławie. Policja zatrzymała sprawcę na lotnisku Polska Agencja Prasowa 4 sierpnia 2025, 12:16 FACEBOOK X E-MAIL KOPIUJ LINK W szpitalu w Oławie 37-letni pacjent zaatakował lekarza, po tym, jak ten odmówił mu wypisania długoterminowego
- 2025-08-05 B2B i książka przychodów i rozchodów
- 2025-08-04 Re: Atak na lekarza w Oławie. Policja zatrzymała sprawcę na lotnisku Polska Agencja Prasowa 4 sierpnia 2025, 12:16 FACEBOOK X E-MAIL KOPIUJ LINK W szpitalu w Oławie 37-letni pacjent zaatakował lekarza, po tym, jak ten odmówił mu wypisania długoterminowego
- 2025-08-04 Na grupie comp.os.linux.advocacy CrudeSausage twierdzi, że Micro$lop używa SI do szyfrowania formatu dok. XML
- 2025-08-04 Na grupie comp.os.linux.advocacy CrudeSausage twierdzi, że Micro$lop używa SI do szyfrowania formatu dok. XML