  • 61. Data: 2012-05-02 17:30:34
    Temat: Re: Wyprzedzanie i fotoradar jak to jest?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 2 May 2012, J.F wrote:

    > Użytkownik "Cavallino" napisał
    >
    > Lewy, jesli jest wiecej pasow w jedna strone, bo jesli lewym jedzie sie
    > w przeciwna ... to nie ma takiego jawnego zezwolenia w ustawie na jazde
    > nim przy wyprzedzaniu :-)

    Tak w ogóle, to odnoszę wrażenie że art.31 Konstytucji był "w sprawie
    lewego pasa" dosc oględnie pomijany, wraz z przemycona teza iż
    wyprzedzanie z Vdiff ~ 3kmph to nie wyprzedzanie ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 62. Data: 2012-05-02 19:20:32
    Temat: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Wyprzedzanie i fotoradar jak to jest?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Nie zmienia to faktu, że zarzut o przekroczenie prędkosci został tym
    > samym obalony, zas zarzutu o inne wykroczenia nie było.
    > Czyli po przedawnieniu (ile to jest, 3 miesiace czy 6?) kierujacy jest
    > na wygranej pozycji :P (a praktyce chyba zawsze, bo nie wiem czy po
    > uwaleniu 1. zarzutu komus chciałoby się składać wniosek o ukaranie
    > za cos zupełnie innego).

    Bezsprzecznie masz rację.
    Zwłaszcza że udowodnienie, iż nieprawidłowo poruszał się pasem lewym jest
    niewykonalne, zdąży douczyć się mapy i zezna że chciał skręcać na następnym
    skrzyżowaniu w lewo.

  • 63. Data: 2012-05-02 19:27:20
    Temat: Odp: Wyprzedzanie i fotoradar jak to jest?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Ty bys cos zrobil z tym "odp*sie", bo tu juz trudno zliczyc ile tego jest.
    > Osiem.
    > Wybrales sobie taki program, to kasuj recznie :-)

    Sam kasuj jak Ci przeszkadza, albo nie wstawiaj "re". :-)
    A z pretensjami do Billa.

    > A co do polskiego kapelusznictwa, ostatnio jechalem po Niemczech ... tam
    > to same kapelusze. Robi sie ciasniej na autostradzie, to zaraz na lewym
    > pasie jest kolejka jeden za drugim, jada ile wypadnie - czasem 110, czasem
    > 70, ale wszyscy przeciez "wyprzedzaja".

    Nie mówię że nie.
    Ale przynajmniej nie zostają na tym lewym, jeśli prawy się zwalnia, jak to
    zazwyczaj jest w Polsce.

  • 64. Data: 2012-05-02 19:30:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości grup

    > Miałeś jasno opisaną sytuację, a i tak zajęło ci 8 postów udzielenie
    > niejasnej odpowiedzi.

    Ale ja nie odpowiadałem na pytanie zadane przez autora wątku, tylko
    prostowałem Twoje dyrdymały.
    Gdybym chciał odpowiadać autorowi, to bym odpowiedział na jego post.

    >Przy okazji - dodajesz kolejne Odp: do każdego posta.

    Nie - to Twoje Re jest zamieniane (automatem) na Odp, a potem TWÓJ program
    nie wie co to Odp i dodaje kolejne Re.
    W Polsce jesteśmy, więc powinien wiedzieć. ;-)

  • 65. Data: 2012-05-02 20:12:16
    Temat: Re: Odp: Wyprzedzanie i fotoradar jak to jest?
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-02 19:30, Cavallino wrote:

    > Ale ja nie odpowiadałem na pytanie zadane przez autora wątku, tylko
    > prostowałem Twoje dyrdymały.
    > Gdybym chciał odpowiadać autorowi, to bym odpowiedział na jego post.

    Ale ja tego nie oczekiwałem, a to na co miałeś odpowiedzieć było jasno
    napisane, a potem nawet podkreślone;)

    > Nie - to Twoje Re jest zamieniane (automatem) na Odp, a potem TWÓJ
    > program nie wie co to Odp i dodaje kolejne Re.
    > W Polsce jesteśmy, więc powinien wiedzieć. ;-)

    Problemem nie jest czy Re: czy Odp:, ale to że dodajesz po jednym do
    każdej odpowiedzi. Nie tylko mnie się to objawia i tylko w twoich
    postach. Ale widzę, że sobie już poradziłeś;)

    Shrek.

  • 66. Data: 2012-05-02 20:13:04
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-02 19:27, Cavallino wrote:

    > Nie mówię że nie.
    > Ale przynajmniej nie zostają na tym lewym, jeśli prawy się zwalnia, jak
    > to zazwyczaj jest w Polsce.

    No - widzę pewien postęp;)

    Shrek.

  • 67. Data: 2012-05-02 20:21:55
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 02 May 2012 09:45:34 +0100, kamil napisał(a):

    > W mniemaniu wszechwiedzących Polaków chore jest wszystko, czego sam nie
    > robi.

    FYI - państwo jest dla obywateli. Ci wszystkowiedzacy Polacy są tymi,
    którzy powinni decydować, nie urzędas.

    --
    ___________ (R)

  • 68. Data: 2012-05-02 20:23:06
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 02 May 2012 10:21:22 +0200, Arek napisał(a):

    > Ale co dowieść? Albo kłamiesz i bierzesz ryzyko, albo nie pamiętasz i
    > płacisz. Poprzednie przepisy dawały większe możliwości, obecne już nie.

    Alez pamietasz. Tylko niedoskonale.

    > Choć nie wszystko dobrze zrobili, bo podobno SG nie może iść do sądu za
    > niewskazanie bo nie ma takich uprawnień. Więc liczą, na samoukaranie.

    SG nie.

    > A to samo zapytałem w rozmowie telefonicznej i od razu zaproponowali
    > nową lepszą cenę. Co za kraj.

    Cóz, od razu widać co ma na celu to 'karanie' - kasa, kasa, kasa

    --
    ___________ (R)

  • 69. Data: 2012-05-02 20:23:32
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 02 May 2012 10:07:46 +0200, Arek napisał(a):

    > Jasna sprawa, dlatego jest napisane, że masz wskazać, nie wskazałeś
    > dostajesz karę nie interesuje ich dlaczego nie możesz tego zrobić. Aby
    > to było takie proste to zmienili przepisy (chyba od tego roku).

    Alez ja wskazuję. Wskazać <> podać dane.

    --

  • 70. Data: 2012-05-02 20:24:34
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 01 May 2012 23:51:01 +0200, anacron napisał(a):

    > oryginału, jeśli widać na nim choć 1 cm innego pojazdu to już nie
    > wiadomo czyja jest prędkość w 100%. FR bazujące na Dopplerze mierzą

    Niestety, to juz przeszłość. Multanovy dokładnie pokazują który pojazd
    przekroczył.

    --