  • 1. Data: 2012-04-24 22:46:54
    Temat: Inicjatywa przeciwko fotoradarom
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Przedsiębiorca obiecuje rabat dla mieszkańców Kobylnicy jeżeli ci w
    referendum opowiedzą się przeciwko używaniu FR w najbardziej sfotoryzowanej
    gminie Polski (a może i świata?) - ponad 7.7mln zł z fotoradarów na 9500
    mieszkańców.

    http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/trojmiasto/jak-
    zaglosuja-przeciwko-fotoradarom-dostana-duza-z,1,511
    3490,region-wiadomosc.html

  • 2. Data: 2012-04-24 22:54:42
    Temat: Re: Inicjatywa przeciwko fotoradarom
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 24.04.2012 22:46, Tomasz Pyra pisze:
> [...]
    > mieszkańców.
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/trojmiasto/jak-
    zaglosuja-przeciwko-fotoradarom-dostana-duza-z,1,511
    chyba będzie flejmik, ale zaryzykuje. Trzeba by facetowi wjechać w
    kufer, a potem z uśmiechem powiedzieć sory, ale za szybko jechałem.
    jakby tak ktoś z jego rodziny ucierpiał to by się szybko wycował z tego
    co naobiecywał.
    CO oczywiście nie przesądza czy ta gmina potrzebuje czy nie fotoradarów.

    ToMasz

  • 3. Data: 2012-04-24 22:58:17
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/04/2012 21:46, Tomasz Pyra wrote:
> [...]
    > mieszkańców.
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/trojmiasto/jak-
    zaglosuja-przeciwko-fotoradarom-dostana-duza-z,1,511

    Gdyby polacy 10% energii marnowanej na walkę z systemem, radarami,
    drogowcami, zachodnimi kapitalistami i rzeczywistością poświęcali na
    pracę, byli byśmy dziś bogatym krajem z dobrymi drogami. Ale po co,
    lepiej pieprzyć tygodniami o tym samym w internecie.

    Eh ludzie, ludzie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 4. Data: 2012-04-24 23:03:57
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-04-24 22:46, Tomasz Pyra pisze:
> [...]
    > mieszkańców.
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/trojmiasto/jak-
    zaglosuja-przeciwko-fotoradarom-dostana-duza-z,1,511

    Pic na wodę, fotomontaż :)
    <cite>
    Jak twierdzi, przez to, że gmina wykorzystuje fotoradary jako maszynkę
    do produkowania pieniędzy do gminnego budżetu, Kobylnica i działające w
    niej firmy w całej Polsce budzą już negatywne skojarzenia, co odbija się
    na niektórych interesach.
    </cite>

    Z całą pewnością działalność SM (jak i władz gminy) kładzie się
    cieniem na interesach firm z Kobylnicy :)

    Oczywiście, poucinać łapy za działania niezgodne z prawem, ale bez
    przesady.

  • 5. Data: 2012-04-24 23:07:26
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-04-24 22:58, kamil pisze:

> [...]
    > pracę, byli byśmy dziś bogatym krajem z dobrymi drogami. Ale po co,
    > lepiej pieprzyć tygodniami o tym samym w internecie.

    I kto to pisze?!?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 6. Data: 2012-04-24 23:14:18
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-04-24 22:54, ToMasz pisze:
> [...]

    > kufer, a potem z uśmiechem powiedzieć sory, ale za szybko jechałem.
    > jakby tak ktoś z jego rodziny ucierpiał to by się szybko wycował z tego

    eee cienizna.
    nie na temat i przykład słaby.
    FR nie mierzy dostosowania prędkości do warunków
    i zachowania bezpiecznego odstępu
    nie sprawdza refleksu (nooo... może ;-))
    i sprawności hamulców.

    wiadomo ze FR stają się bytem samym w sobie
    nie pilnują przepisów
    to przepisy (oznakowania, ograniczenia) ustala się tak aby było co
    fotografować.
    o takie miasteczko Biały Bórm, tam przynormalnym ogranicznieu do 50
    urobek był za mały trzba było dać 40.

  • 7. Data: 2012-04-24 23:27:51
    Od: to <t...@i...pl>

    begin ToMasz

    > Trzeba by facetowi wjechać w
    > kufer, a potem z uśmiechem powiedzieć sory, ale za szybko jechałem.
    > jakby tak ktoś z jego rodziny ucierpiał to by się szybko wycował z tego
    > co naobiecywał.

    Co za bełkot...

  • 8. Data: 2012-04-24 23:41:22
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał(a):

> [...]
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/trojmiasto/jak-
    zaglosuja-przeciwko-fotorad
    > arom-dostana-duza-z,1,5113490,region-wiadomosc.html
    Byli by chorzy na łeb jak by zagłosowali za likwidacją. na każdego z
    noworodkami włącznie przypada do podziału ponad 8 stów rocznie. Bo to przecież
    nie mieszkańcy miasteczka płacą mandaty tylko przejezdni.

  • 9. Data: 2012-04-25 00:15:40
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > pracę, byli byśmy dziś bogatym krajem z dobrymi drogami. Ale po co, lepiej
    > pieprzyć tygodniami o tym samym w internecie.

    to ze niby co?? ze jaroslaw i spolka tez mieli by cos pozytecznego wymyslic
    a nie tylko negowanie wszystkiegi i brzoza??

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 10. Data: 2012-04-25 01:00:28
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

> [...]

    > drogowcami, zachodnimi kapitalistami i rzeczywistością poświęcali na
    > pracę, byli byśmy dziś bogatym krajem z dobrymi drogami.

    To ci odpowiem - pod koniec mojego dnia pracy, który zacząłem o 07:00,
    właśnie kończę, a "jutro" znów od siódmej. Najbliższa sobota i niedziela
    też w pracy (ale lajtowo - po 3-5 godzin ;) ):
    Wkurwia mnie osobiście bardzo taki text, że mam nie myśleć, nie
    protestować, nie mieć własnego zdania, tylko więcej pracować i będzie mi
    lepiej. Otóż nie jestem przeciw fotoradarom jako takim - są potrzebne,
    bo w Polsce na drogach jest wolna amerykanka, a one są narzędziem
    temperującym. ALE: jestem przeciw, aby lokalna władza samorządowa była
    jednocześnie ustawiaczem znaków i ustawiaczem fotoradarów i jednocześnie
    czerpała zyski z nich, bo to prowadzi do nadużyć (często gęsto znaki są
    ustawiane tak, żeby nałapać za przekroczenia, a nie żeby było
    bezpiecznie - czemu w takiej Austrii znak obszaru zabudowanego może stać
    przy pierwszej chałupie w wiosce, a u nas 1 km przed?).

    A Polacy pisze się wielką literą.

    BTW - czy mi się wydaje, czy ty nie mieszkasz w Polsce?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm