  • Data: 2011-06-02 11:13:23
    Temat: Re: Odp: Zbroja - to dobry pomysł?
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 02 Jun 2011 01:37:53 +0200, Johnny <j...@p...pl> wrote:

    [...]
    > Ale generalnie jest to najlepsze rozwiązanie na upały.Jak jest ponad 30
    > stopni - a dbasz troche o własne 4 litery i niechcesz jeździć w
    > t-shircie, to tylko i wyłącznie zbroja ;-)

    Ojtam ojtam. Wiadomo że ciemna skórzana kurtka to może niekoniecznie,
    ale ja mam jasną kurtkę z cordury i po wypięciu membrany i rozpięciu
    wywietrzników działa całkiem nieźle w upały. Bo się nie nagrzewa
    i chroni przed słońcem.

    A jak powietrze jest cieplejsze od temperatury ciała to się wręcz
    należy przed nim chronić, co już dawno sprawdzili Beduini, oni jakoś
    nie zasuwają po pustyni półnago :->

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik