  • 11. Data: 2010-02-16 13:11:30
    Temat: Re: Odśnieżanie zjazdu do nieruchomości
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > koszt lopaty to kilkadziesiat zeta, a jak ktos leniwy czy za stary, to

    Odradzam kupowania takich łopat.

    Porządna będzie koło stówy.

    To tak przy okazji i abstrahując od zasadniczych pytań w wątku.

  • 12. Data: 2010-02-16 13:19:01
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Znasz łopatę która działa baz napędu?

    rozumiem ze sam sobie placisz za chodzenie na spacer, czy robote we wlasnym
    mieszkaniu ;)

    > Albo np. pracuje....
    > Taka fanaberia znana większości ludzi.

    ale kiedys z tej pracy wraca

    > Dalej nie jest samobieżna i samosterowalna.

    jak wyzej z lopata, co do samobieznosci, sa i takie

    > Właśnie dzięki takim kretyńskim pomysłom państwa, które musi się z
    > buciorami wpierdzielać w każdą dziedzinę życia.

    nie tylko, glownie dlatego, ze jedno "ognisko domowe" ponosi wszystkie
    koszty, ale generalnie mieszkanie w domu to przywilej, nie obowiazek, jako
    kogos nie stac, to juz pisalem

    > Można też rozstrzelać wszystkich komunistów w Twoim stylu - efekt będzie
    > lepszy.

    no prosze, to juz komunista zostalem

    stan przed sciana i uklon sie energicznie kilka razy

  • 13. Data: 2010-02-16 13:19:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b7a8b65@news.home.net.pl...

    > Porządna będzie koło stówy.

    kolo stowy to kilkadziesiat :)

  • 14. Data: 2010-02-16 13:25:53
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    szerszen pisze:

> [...]
    > i dom sie spali bo straz nie bedzie w stanie przebic sie przez zaspy
    > zalegajace przed brama?
    > bedzie jakas nagla sytuacja i potrzebna wizyta karetki, tymczasem
    > sanitariusze beda musieli sie przeciskac z noszami kilkadziesiat metrow,
    > bo karetka nie byla w stanie podjechac blizej, do tego droga sliska,
    > kiepsko odsniezona i ktorys sie przewroci i twoja mama czy ojciec,
    > wypadnie z noszy na ich wlasnym podworku, do kogo bedziecie miec wtedy
    > pretensje?
    > do siebie, ze niechcialo sie lopata pomachac, czy do nich ze sie wywalili?

    Własny dom, własna posesja, własna własność. Do jasnej cholery!
    Jak sobie nie odśnieżę to nie będę miał odśnieżone, i poniosę skutki.
    Dokładnie tak samo jak w 1000 innych sytuacji, gdy robię coś lub nie
    dla siebie samego, wedle własnego uznania. To jest normalność!

    Kazać komuś odśnieżać co jego prywatne, przez niego używane, i to pod karą
    - to jest nienormalność! Nienormalność, która rozrasta się jak rak,
    a im bardziej sie rozrasta, tym bardziej lasuje mózgi. Potworne.

  • 15. Data: 2010-02-16 13:30:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > rozumiem ze sam sobie placisz za chodzenie na spacer

    Nie mam obowiązku chodzenia na spacer pod groźbą sankcji.

    >, czy robote we wlasnym mieszkaniu ;)

    Fizyczną?
    Nie, raczej muszę zapłacić komuś.

    > ale kiedys z tej pracy wraca

    A co ma piernik do wiatraka?
    Wychodzi do pracy, 5 minut później zaczyna padać śnieg i po godzinie jest
    już powód do ukarania.

    > jak wyzej z lopata, co do samobieznosci, sa i takie

    Właśnie - dalej ktoś musi być żeby to zrobić, samo się nie zrobi.
    Czyli pieniądze wyrzucone w błoto.
    A raczej kolejny przepis który ludzie zlewają z góry na dół i odśnieżają
    podjazd dlatego że potrzebują, a nie dlatego że durne państwo znowu sobie
    coś wymyśliło.

    > nie tylko,

    Tylko.

    >glownie dlatego, ze jedno "ognisko domowe" ponosi wszystkie koszty

    Pierdzielisz jak potłuczony.
    Nikt nie mówi o braku kosztów, tylko o niegenerowaniu takowych jeśli są
    zbędne.

    >, ale generalnie mieszkanie w domu to przywilej

    Tak jak istnienie zamordystów uważających że państwu wszystko wolno, czyli
    Twoje.

    > no prosze, to juz komunista zostalem

    Taki styl myślenia prezentujesz.
    Tam się zawsze uważało iż urzędnik wie wszystko lepiej.

  • 16. Data: 2010-02-16 13:34:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:hle2sh$1s8r$1@news2.ipartners.pl...

> [...]
    > dla siebie samego, wedle własnego uznania. To jest normalność!
    >
    > Kazać komuś odśnieżać co jego prywatne, przez niego używane, i to pod karą

    Ja mam lepiej, bo muszę odśnieżać kawałek między jezdnią a moją bramą, który
    zdecydowanie mój nie jest, tylko albo nadal czyjś prywatny albo miejski.
    Oczywiście odśnieżam, ale wtedy kiedy ja uznam za stosowne, a nie wtedy
    kiedy ktoś mi każe.
    I cieszę się niezmiernie, że nie mam jeszcze pod płotem miejskiego chodnika,
    który również musiałbym utrzymywać za właściciela.

    >Nienormalność, która rozrasta się jak rak,
    > a im bardziej sie rozrasta, tym bardziej lasuje mózgi. Potworne.

    Niestety.
    I dziwnym trafem to te same osoby, które na drogach też zakazy cieszą.

  • 17. Data: 2010-02-16 13:37:31
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Fizyczną?
    > Nie, raczej muszę zapłacić komuś.

    widac leniwa dupa jestes, albo pracocholik

    > A co ma piernik do wiatraka?

    zasadniczo duzo

    > Wychodzi do pracy, 5 minut później zaczyna padać śnieg i po godzinie jest
    > już powód do ukarania.

    nikt nie przyjdzie cie karac po 5 minutach od rozpoczecia opadow, a w
    trakcie zimy widac gdzie jest odsniezane, a gdzie nikt od miesiaca szufla
    nie ruszyl

    > Właśnie - dalej ktoś musi być żeby to zrobić, samo się nie zrobi.
    > Czyli pieniądze wyrzucone w błoto.

    ???
    kupno samochodu to tez kasa wywalona w bloto, bo przeciez musisz ten
    samochod prowadzic?

    > Pierdzielisz jak potłuczony.
    > Nikt nie mówi o braku kosztów, tylko o niegenerowaniu takowych jeśli są
    > zbędne.

    dla jednego sa dla innego nie, kazdy kij ma dwa konce

    > Tak jak istnienie zamordystów uważających że państwu wszystko wolno, czyli
    > Twoje.

    :)
    a gdzie serdenko cos takiego napisalem, wroc do podstawowki niech cie czytac
    naucza

    > Taki styl myślenia prezentujesz.

    tak tylko musli taki wtorny analfabeta jak ty

  • 18. Data: 2010-02-16 13:44:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > widac leniwa dupa jestes, albo pracocholik

    A co, też zakazane?
    Też wiesz lepiej razem ze swoim państwem, co i jak powinienem robić?

    > zasadniczo duzo

    Zasadniczo nic.
    To tylko sposób myślenia o świecie.
    To znaczy myślenia w moim przypadku i niemyślenia (a w zamian słuchania
    urzędasów) w Twoim.

    > nikt nie przyjdzie cie karac po 5 minutach od rozpoczecia opadow

    Nie chodzi o to czy przyjdzie, tylko czy może przyjść.

    I bez różnicy czy 5 minut, czy 14 dni.
    Niektórym zdarza się wyjeżdżać np. na urlopy - na cholerę im w takim
    przypadku odśnieżone miejsce przed bramą?

    >, a w trakcie zimy widac gdzie jest odsniezane, a gdzie nikt od miesiaca
    >szufla nie ruszyl

    Nie miał potrzeby - to nie ruszył.
    Jego wola.

    > ???
    > kupno samochodu to tez kasa wywalona w bloto

    Oczywiście.
    I jeśli ktoś by mi nakazał kupować, to na pewno bym NIE KUPIŁ.
    Czujesz różnicę między CHCĘ a MUSZĘ?

    > dla jednego sa dla innego nie, kazdy kij ma dwa konce

    No to niech ten co mu nie są zbędne odśnieża i po kłopocie.

    > :)
    > a gdzie serdenko cos takiego napisalem

    Cały czas o tym piszesz, że państwo ma prawo taki obowiązek wymyślić.
    A z moim światopoglądem to się nie zgadza i już.

    > tak tylko musli taki wtorny analfabeta jak ty

    Nie pyskuj szczylu, bo się możesz kiedyś zdziwić.

  • 19. Data: 2010-02-16 13:56:05
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    szerszen pisze:

    > generalnie mieszkanie w domu to przywilej,

    Jak słyszę, że posiadanie czegokolwiek, na co się normalnie zarobiło
    lub choćby odziedziczyło, a nie np. dostało od Państwa w ramach
    "sprawiedliwości społecznej" itp. to jakiś PRZYWILEJ, to mi się nóż
    w kieszeni otwiera. Niezależnie, czy chodzi o bochenek chleba,
    hulajnogę, mercedesa S-klasy czy dom.

  • 20. Data: 2010-02-16 14:29:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Samotnik wrote:

    > Ale temat jest prosty - skoro wjazd był nieodśnieżony i dlatego straż nie
    > dojechała, to nie mogą chcieć nic od państwa. Wystarczy tak napisać w
    > ustawie, zamiast nakazywać sprzątanie.

    Co nie zmieni faktu, ze to bedzie problem państwa co robić z rosnacą
    rzeszą bezdomnych niezależnie co zapiszesz w ustawie.