    From: K <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Odszkodowanie z OC a wyliczenie AUDATEX
    Date: Tue, 27 Oct 2020 11:33:25 +0000

    On 27/10/2020 11:09, Budzik wrote:
    > Jakis czas temu miałem stłuczke (gosc wjechał mi w tyłek) i tak sobie
    > przegladam wyliczenie odszkodowania z ubezpieczalni (raport AUDATEX)
    >

    > Oni sobie liczą roboczogodzine po 54zł. Moga tak?
    > Bo chyba dziś juz ciezko o taka stawke w warsztacie?
    >
    > Ale coś innego mnie rozsmieszyło:
    >
    > Auto to bus w rozmiarze L2H2 czyli wysokie drzwi, dodatkowo drzwi
    > zabudowane i zaizolowane termicznie
    >
    > Naprawa polega na:
    > - wymontowaniu przedniej maski i ponownym montazu po lakierowaniu
    > - wymianie tylnych drzwi prawych
> [...]

    Przeciez to standardowa proba wyruchania. Pewnie znalezli jakis warsztat
    w Pierdziszewie, ktory powiedzial, ze za tyle zrobi i tyle to bedzie
    kosztowalo. Ty pojdziesz gdzies indziej i bedziesz sie z chujami
    szarpal. Kiedys w UK baba mi wjechala Corsa w dupe w Signum, jak
    wysiadlem i zobaczylem przod Corsy to balem sie spojrzec na tyl swojego,
    a okazalo sie ze mialem lekka wgniotke na zderzaku, takie bardziej
    zalamanie niz wgniotke i nie bylo tego widac na pierwszy rzut oka. Dalem
    jednak auto do warsztatu na ogledziny i sie kazalo, ze uderzenie
    przyjely koncowki tlumika po obu stronach, wgniatajac puchy i zrywajac
    zaczepy. Koszt oryginalu to bylo jakies ?850. Jej ubezpieczalnia
    powiedziala, ze da ?790. Na forum prawnym ktos mi poradzil abym
    powiedzial babce, ze jak nie dostane calosci to ja pozwe o roznice i ze
    ma wplynac na swojego ubezpieczyciela. Warsztat znalazl mi zamiennik za
    ?600 z robocizna, zalezalo mi na chromowanych koncowkach tak jak mialem
    w oryginale wiec wzialem to co dali ale niesmak pozostal ;)