  • 1. Data: 2009-01-01 18:10:47
    Temat: Re: Tuner telewizyjny w dekoderze
    Od: "Qwinto" <q...@g...pl>

    "EMET" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:gjgbkn$5vn$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Kwestia pierwsza --
    > Dopytywałem się dzisiaj pewnej osoby będącej w temacie.
    > Zapytałem: "Czy jeśli odbiornik TV posiada dodatkowo
    > tuner TV cyfrowej naziemnej DVB-T(MPEG4),
    > to zbędną rzeczą pozostaje kupowanie
    > odbiornika satel. wyposażonego w takowy tuner?"
    > Odpowiedź była taka, że 'wystarczy że będzie tu **lub** tu'.
    > Ciekawy jestem: gdzie jest lepiej, żeby był takowy tuner?
    > A może najlepiej, żeby był i tu, i tu?
    > Pytam o to, ponieważ po co mam dopłacać za coś co będzie
    > jakby rzeczą zbytku.

    Tuner TV satelitarnej to DVB-S (MPEG4)
    Tuner TV naziemnej to DVB-T (MPEG4)

    Zauważ, że np taka telewizja n sprzedaje (a właściwie wydzierżawia)
    komplet do odbierania ich platformy (tuner+karta z uprawnieniami). Więc
    jak będziesz miał tuner wbudowany to i tak z niego nie skorzystasz.
    Podobnie może być z tunerem TV naziemnej.
    W obu przypadkach kanały darmowe będziesz mógł odbierać bez problemu.

    Qwinto

  • 2. Data: 2009-01-02 19:11:32
    Od: "EMET" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Qwinto" <q...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Podobnie może być z tunerem TV naziemnej.
    > W obu przypadkach kanały darmowe będziesz mógł odbierać bez problemu.

    Dzieki.
    Stephanos