  • 1. Data: 2009-01-01 19:58:54
    Temat: Re: Full HD czy HD ready ze 100 Hz
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "M" <m...@o...pl> wrote in message news:gjfvpa$422$1@217.76.112.12...
    > Ja zainwestowałem w Philipsa Ambilight 32PFL9613D .3100zł. Cacko.
    > 100Hz,FullHD,2ms, kontrast dynamiczny 55000:1, 32 cale. Obraz na kanałach
    > HD nTV jest wspaniały. Jeśli kupujesz telewizor na 5 lat, to weź HDready
    > 100Hz, jeśli na 8-10lat to weź takiego np.Philipsa Ambilight.

    8-10 lat ??? Ty chyba zwariowales....Przy dzisiejszym postepie
    technologicznym za 5 lat ten LCD to bedzie na poziomie tak jak dzis CRT z
    lat 70-tych....Pomijam juz fakt, ze on nie wytrzyma nawet tych 5 lat....

  • 2. Data: 2009-01-01 20:31:27
    Od: M <m...@o...pl>

    Użytkownik Virck napisał:

    > 8-10 lat ??? Ty chyba zwariowales....Przy dzisiejszym postepie
    > technologicznym za 5 lat ten LCD to bedzie na poziomie tak jak dzis CRT z
    > lat 70-tych....Pomijam juz fakt, ze on nie wytrzyma nawet tych 5 lat....

    No ja zamierzam go dłużej niż 5 lat eksploatować. Nie oglądam TV całą dobę:)

  • 3. Data: 2009-01-04 17:08:24
    Od: "Wilczak" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "M" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No ja zamierzam go dłużej niż 5 lat eksploatować. Nie oglądam TV całą
    > dobę:)

    Nawet gdybyś go ani razu nie włączył przez te 6-8 lat to i tak po tym
    czasie będzie to muzeum.