    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Opowiadanie o GC
    Date: Tue, 04 Aug 2009 10:37:53 -0500

    On Tue, 4 Aug 2009 08:26:42 -0700 (PDT), Maciej Sobczak
    <s...@g...com> wrote:

    >Ściągnąłeś kod źródłowy do implementacji, której *JA* używam?

    Nie. Ktorej JA uzywam. Dlatego nie podalem wnioskow analizy kodu
    ktorego JA uzywam

    >A może ściągnąłeś kod źródłowy do jakiejś *PRZYSZŁEJ WERSJI* tej
    >implementacji, którą *JA* będę kiedyś używał?

    Poniewaz NIE WIE Pan jakie jwersji bedzie Pan uzaywal i jakie beda
    wlasciwosci tej wersji, a standard Javy nic nie mowi na temat
    bibliotek, w takim przypadku nalezy przyjac zalozenie minimalne,
    mianowicie ze NIA MA deostepu rownloeglego

    Albowiem to czy jest dostep roznolegly czy nei nie zalezy w zupelnosci
    od panksich pdeudo-logicznych analiz tego czego nei ma w dokumentacji,
    a od tego w jaki sposob konkretna biblioteka bedzie zaimplementowana.
    A jak mowilem, standard tego nie okresla.

    >A może ściągnąłeś kod źródłowy do tej implementacji, którą używają
    >nieznani mi jeszcze użytkownicy biblioteki, którą teraz piszę i w
    >której chcę użyć WeakHashMap?
    >Wyobrażasz sobie, że ja sam jeszcze nie wiem, jakiej implementacji
    >będę używał?

    To niech Pan nei zadaje glupich pytan

    >Weź się nie kompromituj. Dla relaksu poczytaj to:
    >
    >http://en.wikipedia.org/wiki/Encapsulation_(compute
    r_science)

    Rzeczywiscie, solidne zrodlo"

    "This article may contain original research or unverified claims.
    Please improve the article by adding references. See the talk page for
    details. (May 2009)

    This article does not cite any references or sources. Please help
    improve this article by adding citations to reliable sources.
    Unsourced material may be challenged and removed. (May 2009) "

    Ciach Pan pleci je swoim wspolpracownikom.

    Wie Pan, jak idzie o nauczanie, to obawiam sie ze ja moglbym uczyc
    Pana a nie odwrotnie. Panksie 66 certufikatow i ogolne wymadrzanie nie
    robia na mnie zerowe wrazenie

    A.L.