  • Data: 2009-04-03 08:15:58
    Temat: Re: Optymalizacja grafik dla www
    Od: "iso" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Peter May" napisał:

    > Przecież w tym sposobie kompresji grafiki nie wydłużasz sobie czasu pracy.
    > Zainstaluj sobie dodatek do Firefoksa, który jednym kliknięciem z
    > aktualnego URL kompresuje grafikę i pakuje to do jednego pliku zip.

    Pogodze was trochę,

    Peter, nie przekonasz, żadnego grafika, żeby używał tego narzędzia.

    Jednak w tym programie serwer side widze jedno ważne zastosowanie,
    optymalizowanie grafik wgrywanych na serwer przez userów.
    Tylko, że do tego to muszą publicznie udostępnić źródła,
    bo implementacja byłaby zbyt zawiła dla tych 20% ...

    pozdrówka,
    wr,
    www.isonet.pl