    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Orange - zasieg 3G na starym telefonie
    Date: Fri, 6 Aug 2021 01:27:26 +0200

    W dniu 2021-08-05 o 22:21, Arek pisze:
    > Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nowszy miał LTE, sygnał słaby lecz stabilny. Niestety nie wpadłem na
    > to by wymusić w nim 3G (o ile można było).

    > Lasów nie było, 2 małe miasteczka. W różnych miejscach - tak samo.

    > Zakłócenia, mała selektywność? Pasma się chyba nie nałożyły...

    > Na GSM nie musiałem sprawdzać, full sygnał i tam i tu i go nie gubił.
    > W Warszawie na początku czerwca jeszcze łapał, nie wiem kiedy przestał,
    > chyba ok. końca czerwca.
    > Obstawiam więc psującego fona, ew. brak kompatybilności z tym
    > co w 3G pozostawili.
> [...]

    To zależy od operatora i karty SIM jaką Ci sprzedał.
    Włączam transfer danych i od razu na górze telefonu ikona 3D.
    Rzadko korzystam z telefonowego internetu, Czasami jak czekam w kolejce
    do lekarza czy na poczcie.
    Śmiać mi sie chce jak widzę zakompleksionych ludzi łażących z telefonem
    pod nosem. A może to jakieś kapusie co łażą za kimś i nagrywają. Krzyżyk
    im na droę.

    --
    animka