  • Data: 2010-11-10 20:16:28
    Temat: Re: Otagowanie pytań ankiety
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    listopad roku pamiętnego 2010, prawdopodobnie 10. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) Daniel Stalica:

    > Ten wątek miał za zadanie udowodnić ze nie da się osiągnąć pewnego
    > efektu nie umieszczając linku w elemencie blokowym, co podważa
    > postawiona tezę.

    Pewnie są efekty których się osiągnąć nie da, co pokazał Paweł w poście
    obok.

    Ale akurat efekt który opisałeś w wiadomości o MID
    <ibc53n$l72$1@inews.gazeta.pl> jest banalny do osiągnięcia i wcale
    w żadnego dodatkowego diva linka wsadzać nie trzeba.

    > Choćby link w stopce strony, linkowana powinna być tylko cześć
    > tekstowa, gdyż kliknięcie w obszar nieokreślony nie powinno skutkować
    > podążeniem za linkiem do wykonawcy. Zapewniam cię, że każdy świadomy
    > właściciel serwisu sobie tego nie będzie życzył.

    A często tworzysz stopki w których zwykły tekst musi być wyrównany do
    lewej/prawej, ale same linki muszą być już w nowej linii i koniecznie
    wycentrowane?

    Bo wydaje mi się dość na siłę wymyślona ta sytuacja.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski