eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOutlanderRe: Outlander
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Outlander
    Date: Mon, 7 Nov 2011 22:08:06 +0000
    Organization: telefon.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <lv12mfpkd8d2$.dlg@lepper.institute.com>
    References: <j9882g$v6m$1@node2.news.atman.pl> <j98efn$lgn$1@pippin.nask.net.pl>
    <j98jp5$dgq$1@inews.gazeta.pl> <j98n1p$698$1@news.onet.pl>
    <w6bp5hde244l.oc3b99v7c6pv$.dlg@40tude.net>
    <1...@l...institute.com>
    <2stz4gs01nwr$.nftsnic0gtos.dlg@40tude.net>
    <j...@l...institute.com> <j99coh$gcc$1@mx1.internetia.pl>
    <6...@l...institute.com> <j99ifn$hho$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@l...institute.com> <j99kip$tib$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: cpc2-enfi15-2-0-cust265.hari.cable.virginmedia.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1320703685 7082 80.194.235.10 (7 Nov 2011 22:08:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 7 Nov 2011 22:08:05 +0000 (UTC)
    X-Original-Approved: Mis Uszatek
    X-Face: *^$-l{vB(N|.;3lf$|Uzh\4SDh|^'^H4Ws!agJ*3nMKYcu\),kk#7._XPhv}C+qj2#Jx^^0
    @+{L_tCP_.KMml({*t[N^Z8[~'kn<O5s_18x+Os-ai?\ou:dw1f@qYWT6@ah~*92<,q{n\P3Sr8b$(
    B!#6wJQtkQaAI!R"=&l?a
    X-User: ajachcealojz
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Approved-Notice: Approved header has been removed
    X-No-Archive: yes
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2411647
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 07 Nov 2011 23:02:14 +0100, DoQ napisał(a):

    > Oczywiście liczysz na to, że google zapomni to co napisałem wyżej czyli
    > "koło dwumasowe: 1000-2500PLN?" i że sumując wziąłem +/- średnią?

    co jest i tak bzdurą - sprzęgło kompletne HDi z kołem dwumasowym kosztuje
    1300-1800 zł, sprzęgło kompletne bez koła kosztuje 800-900 zł, czyli koło
    kosztuje 500-900 zł
    W końcu nie zmienia się go ot tak, tylko przy okazji wymiany sprzęgła.

    > No tak, regeneracja pompy za 500-700PLN + demontaż/montaż będzie
    > "tańsza" niż nowa pompa paliwa w benzynie, która kosztuje 70-200PLN. Z
    > jednej strony element naprawiany, z drugiej całkowicie nowy i tańszy.

    Nie regeneracja, nowa POMPA. W odróżnieniu od kompletnego modułu z
    czujnikiem poziomu paliwa, rezerwy i zawieszeniem pompy. Po prostu pompa,
    zresztą to jest TA SAMA część co w wielu silnikach benzynowych.
    Nie widzę sensu wymiany czujnika poziomu paliwa skoro nawaliła pompa.

    > Bo nowoczesny CR nie ma niby sondy lambda?
    >

    i psują się co tydzień...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Najlepszy samochód na zimę? Golf TDI
    Ma standardowo funkcję samootrzepywania się ze śniegu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 07.11.11 23:09 DoQ

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: