-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!newsfeed.pionier.net
.pl!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!aioe.org!.
POSTED!not-for-mail
From: "X-Man" <k...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: PIękne podziękowania chłopakom z TIRów za pomoc na A1 ( nr SB i SMI)
Date: Sun, 30 Jun 2013 21:00:58 +0100
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 45
Message-ID: <kqq2po$956$1@speranza.aioe.org>
References: <kqnfhp$7tn$1@speranza.aioe.org> <kqp0gj$dh8$1@speranza.aioe.org>
<1...@4...net>
<kqphfm$pc3$1@speranza.aioe.org>
<1...@4...net>
<kqpsbp$ms2$1@speranza.aioe.org>
<l...@4...net>
NNTP-Posting-Host: e0cZVkdXxGbrlJOeJbip0w.user.speranza.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2496940
[ ukryj nagłówki ]"J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
news:l5naanlhc5wx.15m4vjvcqdtxn.dlg@40tude.net...
> Dnia Sun, 30 Jun 2013 19:11:07 +0100, X-Man napisał(a):
>> "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
>>>> nie wiem jakiej jakości jest ta stal w każdym razie swój klucz mam już
>>>> ze 4-5 lat i użyty był co najmniej kilkadziesiąt razy i daje radę.
>>> Mogles uzywac i tysiace razy - klucz sie od tego nie rozrywa.
>>> Pytanie ile razy tak sie zapieklo ze trzeba bylo skakac po rurce.
>> przy takiej długości rurki byłbym w stanie ukręcić śrubę gołymi rękami
>> bez żadnego skakania,
> Moze ci sie wydawac.
>> ewentualnei klucz by pękł na łbie śruby, dokręcam zawsze tak
>> że bez rurki nie ma szans odkręcić, wg mnie wystarczy zawsze przed
>> wkręceniem śrub przejechac je szczotką drucianą i potem troszkę
>> jakiegoś smaru na gwint i
> Ale najwyrazniej dyskutujemy tu o innym przypadku :-)
>>>> Rurka wchodzi w klucz a nie na niego i w moim przypadku działa bez
>>>> zastrzeżeń
>>> Hm, gleboki ten klucz ?
>> nie wiem jakieś 3,5cm, mnie to wystarcza
>>> To raczej nie jest polaczenie do przenoszenia duzych sil.
>> ten klucz jest do tego właśnie przeznaczony żeby nim koła
>> dokręcać/odkręcać więc szansa że pęknie jest raczej niewielka (nie
>> twierdzę ze jest to niemożliwe)
> Inicjatorowi tematu pekl, mnie pekl, powyzej tez sugerujesz ze peknie
> - zdarza sie.
> Ale ja nie o jakosci klucza, tylko jak gleboko do niego rurka wchodzi.
> 3.5 cm to chyba mniej niz podnosniku, a w podnosniku takich sil nie
> uzywasz.
> No i dzwignia z dala od kola - to nie ulatwia odkrecenia.
uwierz mi że ja siły nie żałuję może Pudzian ze mnie nie jest ale jak jadę do
mechanika to pneumatycznym kluczem nie ruszy śrub po mnie
>> no ale zawsze można na jakiegoś bubla trafić
> Szczegolnie jak cos tanie jest :-)
hehe swój dostałem za free od sąsiada jak opróżniał schowek z gratów przed
przeprowadzką więc nawet nie wiem czy tani był, w każdym razie ciężko mi sobie
wyobrazić żeby śruba mogła mi się aż tak zapiec żebym go złamał na niej
Pzdr
Piotrek
Następne wpisy z tego wątku
- 30.06.13 22:20 Jacek
- 30.06.13 23:11 scobowski
- 01.07.13 00:04 Jacek
- 01.07.13 00:17 J.F.
- 01.07.13 00:27 arek333
- 01.07.13 00:52 X-Man
- 01.07.13 01:14 J.F.
- 01.07.13 06:56 Jacek
- 01.07.13 08:52 Adam Wysocki
- 01.07.13 09:42 AT
- 01.07.13 10:10 Tomasz Pyra
- 01.07.13 10:30 AZ
- 01.07.13 12:02 Adam Wysocki
- 01.07.13 15:16 J.F
- 01.07.13 16:34 LEPEK
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Warszawa => Konsultant Wiodący SAP PP <=
- 2025-07-25 Re: Brawo !!! Osy chronione w Niemczech. Za usunięcie gniazda grozi mandat
- 2025-07-25 cudzoziemiec bez biletu
- 2025-07-25 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-07-25 Inżynierzy z prawomocnym...
- 2025-07-25 Łódź => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-25 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-25 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-25 Skrobanie
- 2025-07-25 Lublin => Konsultant ds. Wdrożeń ERP (moduł FK) <=
- 2025-07-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie