-
Data: 2009-07-07 12:53:02
Temat: Re: PLAY - jakość rozm
Od: Piotr M <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Bebe pisze:
> Hej
> ja mam pytanko do plejowców
A ja drugie.
Przy próbie połączenia zdarza się Wam taki komunikat?:
"Przepraszamy, nie możemy zrealizować tego połączenia. Spróbuj ponownie"
Niby co to jest i z jakich przyczyn, ciekawe. Nie żeby często ale z raz
na tydzień dwa się zdarza, przy kolejnych próbach już łączy.
--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
- Szukałem, ale nie znalazłem."
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Kolejny prezent
- Fwd: Kontrola nad prądem - sprawdź jak działa [apka - przyp. JMJ] eLicznik
- która kurwa pierwsza
- Re: Mein Kampf
- Magic Earth
- logowanie do wifi
- Gemini w ma[g]linach...
- Wymiana systemu operacyjnego w komórze
- konfigurowanie androida a sklep play
- Jak przywrócić motyw?
- miesiąc z 5G i wifi calling
- Nieszczelność serwisu SuperGrosz
- wifi calling
- SMS Backup
- Autorotacja aplikacji Telefon
Najnowsze wątki
- 2025-12-27 pompa CO
- 2025-12-27 Gdynia => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=
- 2025-12-27 Ewakuacja ludności
- 2025-12-26 Gdańsk => ERP Microsoft Dynamics 365 Commerce Consultant <=
- 2025-12-26 Kraków => Konsultant Microsoft Dynamics 365 Finance <=
- 2025-12-26 Kraków => Microsoft Dynamics 365 Finance Consultant <=
- 2025-12-26 wymieniłem termostat
- 2025-12-26 Warszawa => Senior Backend Java Developer <=
- 2025-12-25 Finlandia przywraca swastykę
- 2025-12-25 Skuteczność wymiaru sprawiedliwości
- 2025-12-24 Felgi
- 2025-12-24 2,5 x więcej niż Li-Ion
- 2025-12-24 No i kolejny ograniczony
- 2025-12-24 Warszawa => Młodszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży <=
- 2025-12-24 New York Times zagrożeniem bezpieczeństwa narodowego USA - POTUS D. Trump




5 Najlepszych Programów do Księgowości w Chmurze - Ranking i Porównanie [2025]