  • Data: 2009-05-27 19:58:20
    Temat: Re: PLAY - zdejmuje simlocka z modemow
    Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora

    In article <gvk1ip$6g6$1@inews.gazeta.pl>,
    "Jakub Danecki" <j...@d...net> wrote:

    > Simlocki zdejmują od ręki z każdego urządzenia kupionego w abonamencie.

    To od reki czy po okresie wygasniecia umowy???

    > Wszystkie prepaidy (w tym i modemy) mogą zostać odblokowane zgodnie z
    > regulaminem i cennikiem (modemy kosztowały chyba po 500 PLN za sztukę).
    > Nikt nic nie dementował, tylko nikt jasno tego nie powiedział. Wszystko
    > masz w regulaminie i cenniku. Na stronie. 5 minut szukania i czytania.

    Czyli nic nowego.
    Ja opieralem sie na relacji tutaj, na grupie. AFAIR zw watku wynikalo
    podawal ze PLAY zdejmuje bezplatnie simlocki ze wszystkich modemow.
    Zreszta - jakos z miesiac temu w tym samym punkcie Playa w Zlotych
    Tarasach to wlasnie mi powiedziano.

    TA