  • Data: 2010-04-27 06:33:52
    Temat: Re: [PRESS] DC i WRC w korkowej czołówce!
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 27 Apr 2010 02:39:20 +0200, Rafał "SP" Gil wrote:

    >Jarek - nie mosty są problemem ... korki to nie tylko tranzyt

    >Powtarzam : w wawie jak utknę w korku, idę w najbliższą boczną
    >(pod warunkiem, że nie ślepa wg mojej wiedzy i że nie jest to
    >zamknięte osiedle) ... We wro jak zrobię taki manewr - navi może
    >tylko powiedzieć jedno : ZAWRÓĆ ... w wawie - rzeźbi nową trasę ...

    Bo we wrocku nie te mosty co sa sa problemem, tylko te co ich nie ma
    :-)

    Poza centrum miasto pociete rzekami i torowiskami, i zmusza do jazdy
    do centrum, bo tam najbliszy przejazd do innej "dzielnicy".

    W centrum tras alternatywnych troche jest, ale wszyskie zapchane, na
    peryferiach trzeba jechac do centrum, wiec nawet jakby byla mozliwosc
    w bok, to i tak trafisz w zapchana magistrale.

    J.