  • Data: 2009-01-15 17:24:17
    Temat: Re: PS (proste (?) pytanie
    Od: "Kamil" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zabierasz się za to od dupy strony. Przenieś fragmenty zdjęcia do jednego
    > pliku, na jednej z warstw zrób interesującą Cię elipsę i załaduj ją jako
    > maskę. Później tylko skopiowanie maski do reszty layerów i voila. Jako
    > bonus będziesz mógł sobie dowolnie przesuwać zdjęcie w masce (po
    > rozlinkowaniu), zmniejszać/zwiększać niezależnie itede.

    Nie chce Cie bynajmniej obrazic, ale Twoje tlumaczenie jest dokladnie od tej
    samej strony co moje "zabieranie sie za to".
    Wytlumaczyles problem tak jakbys mial do czynienia z kims tylko niewiele
    mniej wiedzacym na ten temat od Ciebie, a tak nie jest.
    Nie uzywam czesto PS (wylacznie obrobka zdjec) by byc bieglym w roznego
    rodzaju graficznych sprawach i dlatego moja prosba bys przetlumaczyl na ciag
    polecen PS ( w formie np. image->mode->...) swoje polecenia w rodzaju
    "załaduj ją jako maskę" oraz "skopiowanie maski do reszty layerów"
    prowadzace do szybkiego rozwiazania problemu. Mam nadzieje ze tym razem
    zrozumiem o co Ci chodzilo.

    Na marginesie wyjasniam (bo w dyskusji niektorzy mieli watpliwosci) ze
    tworze nowy dokument/plik jpg w PS (nie chodzi o dokument (doc) word'a) i
    do niego chce wstawic identyczne co ksztaltu i wymiaru eliptyczne wycinki z
    kilkunastu zdjec (jpg) rozmieszczone w roznych miejscach na roznych
    zdjeciach, zeby nie bylo juz zadnych watpliwosci o co mi chodzi.

    Pozdrawiam

    Miej ceirpliwosc dla mniej wtajemniczonych