    From: "NKAB -" <n...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Pajączek? A jesli nie - to co?
    Date: Tue, 21 Feb 2012 08:09:36 +0000 (UTC)

    Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co?
    <M...@i...pl> napisał(a):

    > No wlasnie - czas poswiecony na nauke tych opcji nie zwroci
    > sie suma zaoszczadzonych sekund przez pare lat pewnie :)
    >
    > Nie wiem, moze jedynie jak ktos pisze wolno to taki soft
    > bedzie wygodniejszy - w sumie pamietam, ze na poczatku po odejsciu
    > od Pajczaka mnie irytowalo, ze nie moge dodac "3 kliknieciami" obrazka.
    > Ale teraz pisze dosc szybko i bezwzrokowo i gdybym mial pajaczka to
    > nawet wiedzac co i jak, to i tak nie chcialoby mi sie z tej opcji
    > korzystac - chyba ze mialbym jakies dlugie i dziwne nazwy obrazkow
    > (przyjmujac, ze faktycznie mialbym nazwy obrazkow do wprowadzania
> [...]

    Też tak myślę i stosuję.
    W czasie ręcznego pisania instrukcji mam też czas
    na zastanowienie czy nie zmienić kocepcji.

    Osobiście używam NoteTaba light, w którym mam własne tzw clipy
    (po kliknięciu w tytuł clipa pisze się w listingu to co tam umieściłem).
    Np tytuł getElementsByTagName('-') da mi tekst:

    document.getElementsByTagName('|') (ta kreska to ustawiony tam kursor)

    Oczywiście NoteTab nadaje się do każdego języka a clipy mam tylko
    do długich, złożonych instrukcji.

    Wersja light darmowa nie koloruje.

    Andrzej.