  • Data: 2022-05-03 19:11:19
    Temat: Re: Palą się autobusy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 3 May 2022 18:23:18 +0200, Shrek wrote:

    > No właśnie jakoś mnie to nie przekonuje - ucieczka z ciśnienia 700 barów
    > może wyglądać nader fektownie. Ale nie twierdzę, że nie - może i da się
    > to zrobić. Za to w przemyśle jak jest więcej niż kilka(naście) barów to
    > wszyscy pierdolaca dostają i obchodzą się z tym jak z jajkiem:P

    Takie przepisy.

    Ale chyba tez inna technologia - te na wodor/cng z jakiegos wlokna
    zrobione, to moze nie pekaja tak widowiskowo.

    crash test Mirai
    https://youtu.be/ZC_2kYO82Vc?t=69

    Tylko ... czy zbiorniki nie byly puste, zgodnie z przepisami? :-)

    i taka ciekawostka
    https://www.youtube.com/watch?v=0gcLgggnJK4
    https://www.youtube.com/watch?v=KQ8BWrRdDHU
    https://www.youtube.com/watch?v=V1lsVntHNDo

    Gumowe te zbiorniki, czy pancerne?

    I jeszcze pusty, wiec nie o cisnienie w srodku chodzi.
    https://www.youtube.com/watch?v=epbISBkRrcw

    A moze kwestia mocowania - widze, ze sie chowa pod spod.

    I jeszcze cos takiego
    https://www.youtube.com/watch?v=jVeagFmmwA0

    wersja na USA ? :-)

    J.