    From: z <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Palenie w samochodzie
    Date: Wed, 11 Apr 2012 17:58:56 +0200

    W dniu 2012-04-11 13:41, kamil pisze:
    > Powiedz, który zakaz ciebie unieszczęśliwia?

    Pierwszy z brzegu - pasy bezpieczeństwa. Jestem "słusznej postury" pasy
    powodują u mnie dyskomfort, nie mogę skupić się na prowadzeniu a
    zdenerwowany kierowca to niebezpieczny kierowca.
    Wiem zaraz dostanę wykład o tym że badania, że statystyka... że to dla
    mojego dobra... że mogę wypaść przez przednią szybę i trafić kogoś w
    głowę. Hłe Hłe Hłe.

    Pomyśl trochę to jest tak samo głupie jak z komórkami, paleniem, rozmową
    z teściową, pełnym pęcherzem, czy obowiązkowymi kaskami dla pieszych ...
    Państwo nie powinno zajmować się takimi bzdurami, zwłaszcza że i tak
    nigdy nie osiągnie zamierzonego efektu.
    Po co dzielnie walczyć ze sztucznie stworzonymi problemami.
    Może lepiej zająć się edukacją czy nauką.

    PS. Na opracowanie maszynek do golenia mach3 wydano tyle co państwo
    polskie na naukę przez cały rok.
    Takich faktów jakoś nikt nie nagłaśnia. "organy" się tylko chwalą nowym
    paragrafem, taryfikatorem czy ilością zatrzymanych rowerzystów.
    Co trzeba mieć w głowie żeby nie dostrzegać tego idiotyzmu?