    Date: Wed, 11 Apr 2012 18:07:28 +0200
    From: Lukasz <w...@b...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Palenie w samochodzie

    W dniu 2012-04-11 17:58, z pisze:

    > Pierwszy z brzegu - pasy bezpieczeństwa. Jestem "słusznej postury" pasy
    > powodują u mnie dyskomfort, nie mogę skupić się na prowadzeniu a
    > zdenerwowany kierowca to niebezpieczny kierowca.
    > Wiem zaraz dostanę wykład o tym że badania, że statystyka... że to dla
    > mojego dobra... że mogę wypaść przez przednią szybę i trafić kogoś w
    > głowę. Hłe Hłe Hłe.

    zgadzam się. Ja pasy zapinam, ale nie przeszkadza mi że nie przeżyjesz
    bo ich nie zapinasz. Tak samo jak nie przeszkadza mi że ktoś jedzie na
    motocyklu bez kasku albo w samym krótkim rękawku, choć oprócz kasku nic
    nie jest wymagane

    > Pomyśl trochę to jest tak samo głupie jak z komórkami,

    ktoś zaraz napisze że zmniejsza to ilość wypadków, ja mam słuchawkę BT i
    dekoncentracja w czasie rozmowy jest taka sama jak przez sam telefon

    > pełnym pęcherzem,

    noo, z tym to jest problem, a te stacje benzynowe to zawsze wtedy po
    lewej stronie wybudowane i się zajeżdżać nie chce ;P

    > Państwo nie powinno zajmować się takimi bzdurami, zwłaszcza że i tak
    > nigdy nie osiągnie zamierzonego efektu.

    tylko na czym wtedy zarabiać?...
    to tak jak mandat za 70km/h w terenie zabudowanym z ogromną
    widocznością, gdzie żeby wyskoczyć wprost pod nadjeżdżające auto trzeba
    przejść rów i 30-metrowy pas zieleni. Albo mandat za jazdę 180km/h
    autostradą, bo może jakiś olej być rozlany albo debil z prawego pasa
    specjalnie we mnie wjedzie (bo jak nie zrobi tego specjalnie w ostatniej
    chwili to zdążę zwolnić do jego prędkości)

    Lukasz