    Subject: Re: "Pamięć wewnętrzna" telefonu.
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <onfnnd$ck6$1@dont-email.me> <599bf71c$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    <onh9cp$cdq$1@dont-email.me>
    <599d554b$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@4...com>
    <599d6c66$0$646$65785112@news.neostrada.pl> <onk1c2$hnp$1@dont-email.me>
    <599ffbd8$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
    <59a0103a$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <59a01c6b$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    <59a0285a$0$5154$65785112@news.neostrada.pl>
    <59a11ffd$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
    <onranq$1ho$1@node1.news.atman.pl>
    <59a1329b$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
    <onrpdi$flb$1@node1.news.atman.pl>
    <59a27f60$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <onuebk$3ae$1@node1.news.atman.pl>
    <59a2ee6c$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <onuvld$1ad$1@node2.news.atman.pl>
    <59a908f6$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
    <oobeln$dco$1@node2.news.atman.pl>
    <59abb636$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <oognut$83t$1@node2.news.atman.pl>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Mon, 4 Sep 2017 12:48:26 +0200

    W dniu 2017-09-03 o 13:10, RadoslawF pisze:

    > Te darmowe instalowane przez producenta to wszystkie biją na głowę.

    Oj, polemizowałbym. Jaka "programowa" przeglądarka niby lepsza od
    zamiennika Opera? Czy funkcjonalnymi można nazwać choćby te nieszczęsne
    menadżery plików instalowane na uprzędzeniu przez producenta?

    > Już ci pisałem.

    > Napiszesz do czego potrzebna ci widoczność plików systemowych w
    > telefonie/tablecie? Bo specem od linuxa/androida nie jesteś, pokazuje
    > to dopytywanie o partycje w sytuacji kiedy ważne są punkty montowania.
    >

    > Pozdrawiam

    A chociażby po to aby wiedzy na temat swojego urządzenia nie szukać w
    internecie. I tu pudło - owszem, do tzw specjalisty (zwłaszcza w temacie
    Android) to mi daleko, ale na co najmniej kilkuset dyskach już
    zakładałem partycję i je formatowałem. Jako ciekawostkę przytoczę
    przykład takiego galimatiasu na dysku że akcie desperacji odwiedziłem
    serwis komputerowy - "fachura" rozłożył ręce i polecił kupić nowy dysk.
    A  jednak we własnym zakresie do ładu, mam go i używam do dzisiaj.