eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPassat - problemy z paliwemRe: Passat - problemy z paliwem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!fee
    der.eternal-september.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Passat - problemy z paliwem
    Date: Thu, 2 Jun 2016 11:28:04 -0500
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 45
    Message-ID: <nipmqk$ob9$1@dont-email.me>
    References: <nilgvh$bk4$1@dont-email.me> <hc4ckc4kh4od$.f21p8lq3o38i$.dlg@40tude.net>
    <nimdqb$38a$1@dont-email.me> <jhlnwug66oi6$.vcpwtzt7xb2z$.dlg@40tude.net>
    <nimh5m$egv$1@dont-email.me> <1...@4...net>
    <nimsqp$ok3$1@dont-email.me> <m0ft5wlwrwcl.ua7ie2i26mlk$.dlg@40tude.net>
    <nin0bf$6bp$1@dont-email.me> <1...@4...net>
    <nin547$ojd$1@dont-email.me> <j4fw0od5tihw$.l7ebpvqam37a$.dlg@40tude.net>
    <ninf2j$va0$1@dont-email.me> <nio7gh$aek$1@dont-email.me>
    <57500988$0$640$65785112@news.neostrada.pl> <nip81j$4g7$1@dont-email.me>
    <5750351f$0$22839$65785112@news.neostrada.pl>
    <nipgkt$1u2$1@dont-email.me> <57505d75$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="3212fe8caf1a8e28ed804eb916eca6b6";
    logging-data="24937";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+V7Ip1sg9hb/diZ/NCYAd9"
    User-Agent: NewsTap/5.1.8 (iPhone/iPod Touch)
    Cancel-Lock: sha1:pSvrhnffh/fHBEboTf4vPpN7tho= sha1:KomxEUS9Y6Z1wkYmhKcb/DM4gVE=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2582872
    [ ukryj nagłówki ]

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:nipgkt$1u2$...@d...me...
    > J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >>>>> Podłączyłem więc przez kable moją Hondę do tego passata i na
    >>>>> odpalonej
    >>>>> Hondzie kręciłem do usranej śmierci... Tak dosłownie 5 minut lub
    >>>>> dłużej
    >>>>> kręcił i słyszałem co jakiś czas odpał jednego, może dwu
    >>>>> cylindrów...
    >>>
    >>>> Pszemolu, ale wiesz, ze rozrusznik nie jest dostosowany do ciaglej
    >>>> pracy ?
    >>>> Ale moze na kablach nie jest tak zle ...
    >>
    >>> Czemu na kablach miałoby być lepiej?
    >>
    >> Bo poplynie 50A a nie 100, i ciepla bedzie 4x mniej..
    >
    >> On już wtedy kręcił bez kabli, ze swojego aku podładowanego moją
    >> Hondą ze
    >> 20-30 minut przez kable.
    >
    > 5 minut to i nowy akumulator nie pokreci.
    >
    >>> Ja to rozumiem, ale takie pilowanie to prosta droga do spalenia
    >>> rozrusznika ... a moze i calego auta.
    >>> I wtedy tym bardziej trafi na zlom - a przeciez calkiem dobre jest
    >>> :-)
    >>
    >>> IMO - nie krecic dluzej niz minute, a potem odczekac pare minut.
    >>> Mozna tez pomacac rozrusznik na ile cieply jest.
    >
    >> Generalnie auto pomagało rozrusznikowi bo chyba jeden cylinder zaczął
    >> palić
    >> w czasie tego kręcenia i wyraźnie było czuć, że rozrusznikowi idzie
    >> kręcenie łatwiej i napięcie w instalacji wróciło z rejonu 8-9V w
    >> rejon 11V
    >> :-)
    >
    > Ale nadal sporo ciagnie ... i grzeje sie ..

    Nie pamiętasz jak za komuny, w czasach kryzysu paliwowego, ludzie do stacji
    benzynowej dojeżdzali na rozruszniku jak im zabrakło benzyny? :-))

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: