eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaPerpetuum mobile z Chin podbija sieć. "Zaprzecza prawom fizyki" › Re: Perpetuum mobile z Chin podbija sieć. "Zaprzecza prawom fizyki"
  • Data: 2022-06-25 20:21:08
    Temat: Re: Perpetuum mobile z Chin podbija sieć. "Zaprzecza prawom fizyki"
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday, 25 June 2022 at 19:03:34 UTC+2, WM wrote:

    > Są zorze polarne i światło Księżyca.
    > Nie wiem tylko czy to wystarczy na kiepskie latarkowe ogniwa.
    >

    > WM
    Juz to zamówiłem, bo jest to elagancki gadżet na biurko prezesa czy ministra

    https://youtu.be/d4pkeYbMrcY

    Wyobraźmy sobie, że zbudujemy to urządzenie, ale 10-100 razy większe
    i nazwiemy karuzelą perpetum mobile

    I zamiast kulki jest Zenek w kuli i wpada w przepaść a potem wypada, jedzie po
    pochylni, a za chwile jest wurzucany w górę
    i znów wpada i znów jest wyrzucany.

    To jest cudowna karuzela perpetum mobile i ja to chcę nad morzem, jeszcze w tym roku

    Dodając wodę, kapsuła z Zenkiem może byc wyrzucana nad wodą, dla bezpieczeństwa i
    wpadać w pionowy komin,. do którego będzie się bez przerwy lała woda morska.

    Rewelka

    https://youtu.be/d4pkeYbMrcY

    To może byc też zabawka dla nudzących się chomikow
    \
    Rewelka