  • Data: 2010-03-29 10:44:04
    Temat: Re: Peugeot 406 z rozładowanym aku, jak otworzyć
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:fbedb004-a32c-4125-b8d0-92983f739fb4@r27g2000yq
    n.googlegroups.com...
    > Witam
    > Mam problem, z zamkniętym na głucho samochodem, byłem zmuszony
    > wyjechać na 6 miesięcy z kraju. Został sobie na ten czas samochód pod
    > chmurką P 406 kombi. Po powrocie chciałem go uruchomić, niestety nie
    > jestem w stanie się do niego dostać. Posiada centralny zamek, brak
    > prądu w aku nie pozwala na jego uruchomienie. Dzwoniłem do ASO
    > Peugeota, jakoby zamek od tylnej klapy można otworzyć mechanicznie.
    > Niestety żaden z dwóch posiadanych kluczyków się nie obraca w zamku.
    > Proszę o jakieś rady co z tym fantem dalej.
> [...]

    Masz hak? Podaj prąd do gniazdka.
    Możesz jeszcze wleźć pod samochód i zobaczyć czy jest dostęp do rozrusznika,
    alternatora czy czegokolwiek z plusem a minus podpiąć gdziekolwiek do masy,
    czy to z innego auta/akumulatora czy z prostownika, z prostownika
    bezpieczniej jeśli będzie to cienki kabelek.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)