    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: "Pierd....e Rostkowskiego i jego radary!!"
    Date: Wed, 23 Jan 2013 12:24:39 +0100

    Użytkownik "Jakub Witkowski" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-01-22 20:58, Big Jack pisze:

    >Ależ ma. Może dać im mniej pieniędzy, niż chcą. Może też zmieniać
    >stawki podatków.

    Moze, ale tylko w ministerstwach swojej partii, nie moze podwazac
    zasad koalicji :-P
    Ministerstwo rolnictwa i straz pozarna nie moga dostac mniej niz
    ubieglym roku :-)

    A Lesnik nie podzieli sie swoimi pieniedzmi :-)

    >Teoretycznie mogę sobie wyobrazić, że idzie po prośbie do kolegi
    >ministra żeby ten
    >wpisał więcej wpływów z mandatów. Ale hmm... z trudem ;)

    To akurat wyobrazic sobie najlatwiej.
    Pytanie co dalej ...
    -opozycja, prasa, radio i telewizja beda krzyczec "chca nas okrasc"
    ... lepiej wpisac 0.5mld :-)
    -nie wplynie tyle ile zakladano ...
    a) zmienic budzet i zaciagnac wieksze pozyczki ? przekraczajac 60%
    prog ?
    b) czy ograniczyc wydatki wszystkie ?
    c) a moze skreslic z planu cos od poczatku przewidziane do skreslenia
    ... autostrade :-)
    d) minister odpowiedzialny dostanie nagane ? To na drugi raz powie
    "sp* dziadu" :-)
    e) czy pochwali sie, ze dzieki usilnej pracy ministerstwa na drogach
    jest bezpieczniej ? :-)

    J.