  • Data: 2010-06-12 05:21:12
    Temat: Re: Pierwszy motor
    Od: AlF <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Szymon Machel wrote:
    > Witam
    > Miałem napisać jak wyjadę na drogę pierwszym moto (XJ900S).
    > Dzisiaj był ten szczęśliwy dzień. Pokręciłem się po północnych okolicach
    > Kraqa - wąskie dróżki, szersze dróżki, masa zakrętów, 75 km.
    > Dwa spostrzeżenia:
    > 1. Wygląda na to, że dobrze zrobiłem kupując xj900 ma pierwsze moto.
    > W miarę duże, w miarę silne i pięknie "się prowadzi:" :) No i się mi
    > podoba.
    > 2. Teraz dopiero zacznę się uczyć jeździć. I faktycznie, jak ktoś tu na
    > grupie
> [...]

    Gratualacje. Wazne ze Yamaha :P . Jak ja kupilem Fazera 1000, teraz
    wlasnie mi minelo 5 lat, to zostalem zwyzywany tutaj od wszelkiego
    rodzaju kozakow i mistrzuf prostej. 65k kmow dalej - maszyna nadlaj mi
    swietnie sluzy a jestem w stanie nia robic rozne ciekawe rzeczy nie do
    konca legalne. Polozylem ja tylko dwa razy (jeden droby szlif
    parkingowy, drugi raz znak stopu byl na luku i po 500km w gorach bylem
    tak wyciety ze na stopie nie zlapalem rownowagi i upuscilem sprzeta),
    ale mialem tez wiele szczescia.

    Ale musze tez przyznac, ze gdbybym zaczynal od nowa, to wybralbym jakies
    bardzo lekkie enduro na poczatek. Nawet nie chodzi o nadmiar mocy, ale o
    lekkosc, by sobie wyrobic dobre odruchy. Wlasnie, roznego rodzaju drile
    i terningi parkingowe, hamowanie awaryjne w bezpiecznym miejscu, etc
    bardzo polecam, nie wszystko na raz, ale krok po kroku. Choc
    najwazniejsze to po prostu by sporo jezdzic.

    Pozdr,
    Andy