eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay­Re: Play­
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: Marek <b...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play­
    Date: Mon, 29 Nov 2010 23:41:16 +0100
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 14
    Message-ID: <id1a6d$a9k$1@news.net.icm.edu.pl>
    References: <icnm99$tet$1@news.onet.pl> <747rovt7r7f3$.tl2ijlu1yamd$.dlg@40tude.net>
    <icqgoj$67q$1@news.net.icm.edu.pl> <icr8fq$sf6$1@inews.gazeta.pl>
    <icrbbv$evs$1@news.net.icm.edu.pl> <icrbpa$a33$1@inews.gazeta.pl>
    <icrd5s$hnu$1@news.net.icm.edu.pl> <icrvcd$dsf$1@inews.gazeta.pl>
    <icufb2$cgp$1@news.net.icm.edu.pl> <icugqa$nv3$1@news.onet.pl>
    <icukuq$ljp$1@news.net.icm.edu.pl> <icvoa6$eqo$1@inews.gazeta.pl>
    <icvpga$efh$1@news.net.icm.edu.pl> <icvs04$pjk$1@inews.gazeta.pl>
    <id0opk$7ur$1@news.net.icm.edu.pl> <id0q3u$bpv$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89.74.29.198
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1291070477 10548 89.74.29.198 (29 Nov 2010 22:41:17 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 29 Nov 2010 22:41:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
    Thunderbird/3.1.6
    In-Reply-To: <id0q3u$bpv$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1002933
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-11-29 19:06, z pisze:

    >
    > PS. Ups... Jeszcze półtora roku cyrografu mi zostało. Może jakoś
    > dotrwam. :-(

    Eee tam, nie przesadzaj. W tym czasie pewnie zmienisz telefon na dowolny
    inny i będzie ok. Tak jak wspomniałem - mam kilka telefonów (od
    prymitywnych do smartfonów) w Playu i pierwsze słyszę o takich
    przypadkach jak Twoje doświadczenie. Nawet nie zwróciłbym uwagi na
    problem gdybyś nie napisał o nim. No chyba, że bardzo jesteś związany ze
    swoim urządzeniem emocjonalnie, to zmienia postać rzeczy :-D Ja raczej
    preferuję argumenty natury ekonomicznej nad emocjonalnymi. Po roku
    doświadczeń w tej sieci, uważam, że jest ok. (z wyjątkiem obsługi klienta).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 30.11.10 00:22 jg
  • 30.11.10 08:50 z
  • 30.11.10 20:41 Marek
  • 01.12.10 10:25 z
  • 02.12.10 10:42 Marek
  • 02.12.10 10:52 z
  • 03.12.10 09:36 Marek
  • 03.12.10 09:42 Liwiusz
  • 03.12.10 18:05 tl
  • 03.12.10 21:45 Marek
  • 04.12.10 14:44 z
  • 04.12.10 19:12 tl

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: