  • Data: 2009-03-25 09:01:09
    Temat: Re: Play Fresh
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "chmiel199" <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:gqcou1$dkq$1@inews.gazeta.pl...

    > Taryfa nazywa sie "Kapitalna". Nie probuj znalezc info na stronie plusa,
    > czy w
    > BOKu, (z tego co wiem) tylko handlowiec g300 moze ja odpalic. Jest to
    > Elastyczna z 30% znizki do wszystkich (a nie 10%).
    >
    > DO tego a raczej pomimo tego mozesz wziac pakiet (tez chyba tylko u g300)
    > ktorym mam info ze jest to oferta specjalna 27/1805g.

    A więc plus dzieli świat na równych i równiejszych. Dlaczego gościu może
    mieć
    taniej w sieci w której inni muszą mieć drożej? Bo ci inni DOTUJĄ jego
    połączenia.
    Słyszę o niby "nieuczciwych" praktykach playa bo oficjalnie pozwala wzystkim
    chętnym
    skorzystać z tańszych połączeń jesli przejdą do jego sieci, a wykrzykują to
    ci którzy
    pod stołem dzwonią na koszt współużytkowników tej samej sieci. Żałosne.

    tl