  • Data: 2009-04-07 06:31:36
    Temat: Re: Play online na kartę a GPRS
    Od: "Darek" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > PlayOnline na kartą korzysta z APN o nazwie "internet". Każdy inny APN
    > nie zadziała. Zobacz, czy to co włączasz w telefonie aby skorzystać z
    > internetu korzysta z tego APN.

    Dzieki za szybkie odpowiedzi. Podobne pytanie zadalem mailem do BOK Play pare
    dni temu to jeszcze nie doczekalem sie odpowiedzi (jedynie dostalem
    potwierdzenie, ze otrzymali moje zapytanie).

    Polaczenie sprawdzam w ten sposob, ze wlaczam jakas aplikacje korzystajaca z
    internetu np. Opere mini lub Google maps (nie widze, zeby mozna bylo zmienic
    APN, z ktorego korzystaja te aplikacje, wiec jest to zapewne to, ktore jest
    ustawione jako domyslne w ustawieniach telefonu). Przy probie polaczenia
    pojawia sie po pewnym czasie komunikat, ze brak polaczenia. Dodam, ze jak
    korzystam z sim Heyah lub Ery TT to wszystko dziala bez problemu.

    Telefon, ktory uzywam to SE G502, konfiguruje go wysylajac sms z:
    https://konfiguracja.playmobile.pl/
    Oczywiscie zmieniam potem w ustawieniach domyslny profil do polaczen na te
    ustawienia, ktore przychodza z Play sms-em.
    Co dziwne, w tych ustawieniach APN to "wap", ale nawet jak zmienie go na
    "internet" to i tak to nie dziala.

    Myslalem, ze moze nie mozna korzystac z interentu w telefonie, bo i na www
    Play-a online na karte i na dolaczonej ulotce do kary sim jest jedynie info o
    konfiguracji telefonu jako modemu.