    From: osiek <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: PlayFresh - 5groszy na stacjonarne - opłaca im sie?
    Date: Sun, 08 Mar 2009 20:48:52 +0100

    ToMasz pisze:
    > witam
    >
    > Wiem ze pytanie w temacie jest troche naiwne, ale po kolei.
    >
    > Z informacji podawanych również tutaj na grupie wynika ze Play mocno
    > obniża ceny. 29groszy za minute to jest tanio. Tanio i tyle, bo wewnątrz
    > sieci zazwyczaj rozmawiamy troche taniej, ja akurat po 20 groszy. JEdnak
    > w ofercie (wstępnej) jest zapis o pakietach, w których za 5zł
    > otrzymujemy 100 minut - play/stacjonarne. czyli minuta kosztuje 5
    > groszy! Nie za tanio? na pozór głupie pytanie, ale to chyba taniej niz
    > telefonia stacjonarna! biorąc pod uwage abonament w tpsa, to chyba
> [...]
    ale się obudziłeś ;) ofert gdzie korzystanie z komórki jest tańsze niż
    stacjonarnego można się doszukać od jakiegoś czasu (liczę: opłata stała
    plus rozmowy). Interkonekt do sieci stacjonarnych jest dużo niższy niż
    do komórkowych (może ktoś przytoczy ile?), i w tym roku ma poważnie
    spaść i to zdaje się dwukrotnie. Może ten ruch na dzień dzisiejszy
    przyniesie im stratę (chyba jest to parę groszy niżej od interkonnektu,
    choć z drugiej strony za przychodzące kasują więcej), ale zyskają na
    opini najtańszej sieci a to jak wiadomo jest jak MasterCard- bezcenne ;)