    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Pliki video .ts
    Date: Tue, 19 Dec 2017 08:20:37 +0000 (UTC)

    On 2017-12-19, 2late <d...@w...pl> wrote:

    > Przekonvertowac zawsze moge, myslalem tylko ze da sie tak po prostu
    > obejrzec. I tak tez zrobie, za pomoca windows media player.

    A toto da rady zmienić sam kontener (przepakować)?

    > Sprobuje jeszcze z FFmpeg po pracy.

    Ale wiesz co mam namyśli, bo dalej o nvidii a to jest zupełnie inna bajka...

    ffmpeg -i wejsciowy.ts -codec copy -o wysciowy.mkv

    ta część z "copy" jest krytyczna bo spowoduje, że nie będzie
    przekodowywania strumieni, a wyłącznie spakuje je w nowy kontener bez
    jakiejkolwiek utraty jakości.

    > Posiadam, tak samo jak i quick sync Intela ale po dlugich testach nie
    > uzywam bo plik wynikowy jest gorszej jakosci.

    Jesli się ma kupę czasu i nawet podstawową maszynę, to takie proste
    enkodery sprzętowe nigdy nie będą lepsze. Przynajmniej przy podobnej
    wielkości pliku.

    --
    Marcin