  • 11. Data: 2017-12-18 19:59:40
    Temat: Re: Pliki video .ts
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-12-18 o 19:46, 2late pisze:

    > Dzieki.
    > Zastanawim sie czy to z powodu niekompatybilnosc sprzetowej plik.ts
    > niedaje rady sie odtworzyc w VLC a moze powinienem wylaczyc w VLC
    > akceleracje sprzetowa? :)

    Powinieneś spytać na właściwej grupie.
    Na niekompatybilność sprzętową zmień zasilacz.
    Ale pisałem już o tym, zmieniłeś?

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2017-12-18 20:10:48
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 12/18/2017 2:11 AM, 2late wrote:

    > Zasugruj odpowiednia - prosze.
    >
    > Pozdrawiam

    np. odpowiednia systemowa, kino-domowe, grafika. nawet nowe-programy.
    jak widzisz pecetowi purysci nie sa w stanie tego postu przelknac. <rs>

  • 13. Data: 2017-12-18 20:36:44
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 18/12/2017 06:59 PM, RadoslawF wrote:

    > Powinieneś spytać na właściwej grupie.
    > Na niekompatybilność sprzętową zmień zasilacz.
    > Ale pisałem już o tym, zmieniłeś?

    Marnujesz bajty kolego. Zgodnie z zasadami, nie powinienes odpowiadac,
    zignorowac watek. Splonkuj mnie i nie spamuj wiecej.

  • 14. Data: 2017-12-18 20:44:20
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-12-17 o 19:54, 2late pisze:
    > Nie moge otworzyc plikow *.ts z VLC natomiast Windows media player
    > odtwarza bez problemu.
    > Bardziej ufam VLC i troche jestem zaskoczony - zwykle to dziala na odwrot.
    > Mam Windows 10 i VLC 2.2.6
    > Co z tym zrobic?
    >
    > Pozdrawiam

    zmień rozszerzenie na inne, np. nazwa.avi

  • 15. Data: 2017-12-19 01:46:49
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2017-12-17, 2late <d...@w...pl> wrote:
> [...]
    > bez problemu.
    > Bardziej ufam VLC i troche jestem zaskoczony - zwykle to dziala na odwrot.

    Ts to "transport stream" używany m.in. w DVD/BD. Vlc czasami ma a
    czasami nie ma z tym problemów. Generalna rada: przekonwertuj do mkv
    (lub innego), czyli zmień "kontener".

    Niestety nie ma pecetowych narzedzi sprzętowych (bo rozumiem, że o to w
    istocie pytasz), które to robia. Jest za to sporo programowych, np.
    FFmpeg. Dla jasności, nie mówię o przekodowaniu, ale jak się uprzesz to
    i zechcesz przekodować, to koniecznie dodaj do ffmpeg "-hwaccel cuvid"
    - spróbuje wtedy użyć sprzętowego encodera cuda Nvidii, którą być może
    posiadasz w swoim GPU.

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2017-12-19 03:06:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-12-18 o 20:36, 2late pisze:

    > Marnujesz bajty kolego. Zgodnie z zasadami, nie powinienes odpowiadac,
    > zignorowac watek. Splonkuj mnie i nie spamuj wiecej.

    Zgodnie z zasadami nie powinieneś tutaj zadawać tego pytania.
    Więc przeproś i nie spamuj więcej.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2017-12-19 07:54:32
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 19/12/2017 02:06 AM, RadoslawF wrote:
    > Zgodnie z zasadami nie powinieneś tutaj zadawać tego pytania.
    > Więc przeproś i nie spamuj więcej.

    Przepraszam.

  • 18. Data: 2017-12-19 08:14:32
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 19/12/2017 12:46 AM, Marcin Debowski wrote:

    > Ts to "transport stream" używany m.in. w DVD/BD. Vlc czasami ma a
    > czasami nie ma z tym problemów. Generalna rada: przekonwertuj do mkv
    > (lub innego), czyli zmień "kontener".

    Przekonvertowac zawsze moge, myslalem tylko ze da sie tak po prostu
    obejrzec. I tak tez zrobie, za pomoca windows media player.

    > Niestety nie ma pecetowych narzedzi sprzętowych (bo rozumiem, że o to w
    > istocie pytasz), które to robia. Jest za to sporo programowych, np.
    > FFmpeg. Dla jasności, nie mówię o przekodowaniu, ale jak się uprzesz to

    Sprobuje jeszcze z FFmpeg po pracy.

    > i zechcesz przekodować, to koniecznie dodaj do ffmpeg "-hwaccel cuvid"
    > - spróbuje wtedy użyć sprzętowego encodera cuda Nvidii, którą być może
    > posiadasz w swoim GPU.

    Posiadam, tak samo jak i quick sync Intela ale po dlugich testach nie
    uzywam bo plik wynikowy jest gorszej jakosci.

    Dzieki.

  • 19. Data: 2017-12-19 09:20:37
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2017-12-19, 2late <d...@w...pl> wrote:

    > Przekonvertowac zawsze moge, myslalem tylko ze da sie tak po prostu
    > obejrzec. I tak tez zrobie, za pomoca windows media player.

    A toto da rady zmienić sam kontener (przepakować)?

    > Sprobuje jeszcze z FFmpeg po pracy.

    Ale wiesz co mam namyśli, bo dalej o nvidii a to jest zupełnie inna bajka...

    ffmpeg -i wejsciowy.ts -codec copy -o wysciowy.mkv

    ta część z "copy" jest krytyczna bo spowoduje, że nie będzie
    przekodowywania strumieni, a wyłącznie spakuje je w nowy kontener bez
    jakiejkolwiek utraty jakości.

    > Posiadam, tak samo jak i quick sync Intela ale po dlugich testach nie
    > uzywam bo plik wynikowy jest gorszej jakosci.

    Jesli się ma kupę czasu i nawet podstawową maszynę, to takie proste
    enkodery sprzętowe nigdy nie będą lepsze. Przynajmniej przy podobnej
    wielkości pliku.

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2017-12-19 22:58:25
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 19/12/2017 8:20 AM, Marcin Debowski wrote:

    > A toto da rady zmienić sam kontener (przepakować)?

    Nie wiem jak to robi ale zwyczajnie odtwarza. I to mnie zaskakuje, zwykle
    VLC uruchamia to co na niczym innym nie pojdzie.

    > Ale wiesz co mam namyśli, bo dalej o nvidii a to jest zupełnie inna bajka...
    >
    > ffmpeg -i wejsciowy.ts -codec copy -o wysciowy.mkv

    Ale jaja. Zabieralem sie wlasnie za ta zmiane kontenera i zeby bylo
    prosciej, skopiowalem plik bezposrednio do katalogu root. Znaczy D:\plik.ts
    i tak cos mnie tchnelo i kliknalem. No i VLC ladnie odtwrazxa plik. ;)
    Cos jest nie tak ze sciezka - pomyslalem - moze za dluga, moze lieterka 'i'
    wnazwie pliku zawadza, ale nie, skrocilem nazwe katalogu i dalej nie
    dziala. Teraz to juz z ciekawosci chcialbym wiedziec co jest nie tak.

> [...]
    >
    > Jesli się ma kupę czasu i nawet podstawową maszynę, to takie proste
    > enkodery sprzętowe nigdy nie będą lepsze. Przynajmniej przy podobnej

    Jezeli cos chce zachowac na dluzej, robie dwuprzwebiegowa kompresje h265 w
    handbrake'u. Oczywiscie o ile jest sens, np. z 12 Gb do 2 GB.