  • 1. Data: 2015-03-05 13:27:18
    Temat: Płyta+procesor
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Witam

    Bardzo proszę szanownych grupowiczów o radę co wybrać w miarę rozwojowego.
    Chodzi o płytę + procesor + RAM w granicach 400-500 zł. Preferuję Intela, bo do
    AMD już dawno się zraziłem.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2015-03-06 11:53:59
    Temat: Re: Płyta+procesor
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-03-05 o 13:27, Kamil pisze:
> [...]
    > rozwojowego. Chodzi o płytę + procesor + RAM w granicach 400-500 zł.
    > Preferuję Intela, bo do AMD już dawno się zraziłem.

    trochę malo kasy, Intel G1840 to 154zł, Asrock H97 to 329zł i zabrakło
    na pamięć.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2015-03-06 13:18:28
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    > trochę malo kasy, Intel G1840 to 154zł, Asrock H97 to 329zł i zabrakło
    > na pamięć.

    W takim budżecie to nieśmiertelny C2D (jak najszybszy), płyta
    obsługująca DDR3 i pamięci tyle, ile trzeba

  • 4. Data: 2015-03-06 14:59:35
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-03-06 o 13:18, zhbick pisze:

    > W takim budżecie to nieśmiertelny C2D (jak najszybszy), płyta
    > obsługująca DDR3 i pamięci tyle, ile trzeba

    Pytał "rozwojowego"

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2015-03-06 15:19:38
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 06-03-2015 o 14:59:35 Irokez <n...@w...pl> napisał(a):

    > Pytał "rozwojowego"

    Moim zdaniem nie warto kupować komputera "na wyrost" - lepiej brać to, co
    za najmniejszą kwotę spełni nasze aktualne wymagania.
    Nie bardzo wiem, czego teraz używa Kamil - jakiegoś AMD?
    --
    Brak sygnaturki.

  • 6. Data: 2015-03-06 15:44:59
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Sławek Maculewicz" napisał:

    > Moim zdaniem nie warto kupować komputera "na wyrost" - lepiej brać to, co za
    > najmniejszą kwotę spełni nasze aktualne wymagania.

    W którymś z wcześniejszych wątków wyczytałem, że płyty i procesory pod GA 775
    nie będa już produkowane. Był podany inny socket, ale nie mogę znaleźć tego
    wątku.

    > Nie bardzo wiem, czego teraz używa Kamil - jakiegoś AMD?

    Jadę od kilku lat na PIV, ale już nie daję rady. Nawet Firefox żre procesor, a
    filmów z bit rate powyżej 5000 nie da się oglądać. Trzymałem się płyt pod PIV ze
    względu na AGP i dobre stery od nVidii, oferujące świetną nakładkę video. Mimo,
    że nie mam dużych wymagań, nie gram, już nie daję rady. Muszę kupić coś
    nowszego.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2015-03-06 16:12:51
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

> [...]
    > rozwojowego. Chodzi o płytę + procesor + RAM w granicach 400-500 zł.
    > Preferuję Intela, bo do AMD już dawno się zraziłem.
    Moze to: http://goo.gl/ATXKkc

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 8. Data: 2015-03-06 18:14:17
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tasiorsa" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Moze to: http://goo.gl/ATXKkc

    Fajny zestaw, ale nie ma sterowników pod XP, ale autor nie napisał jaki ma
    OS. :-)

  • 9. Data: 2015-03-06 18:17:04
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Pytał "rozwojowego"

    Ale ma 400-500 zł na to, więc Haswell odpada

  • 10. Data: 2015-03-07 05:29:40
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "nom" napisał:

    > Fajny zestaw, ale nie ma sterowników pod XP

    Odpada. Nie tylko z uwagi na sterowniki, ale też, że MSI. Mają najgorsze z
    możliwych wsparcie. Po prostu olewają uzytkowników. Nie chcę mieć z nimi do
    czynienia.

    > ale autor nie napisał jaki ma

    Sorry! XP.

    pzdr