  • Data: 2020-04-09 19:17:53
    Temat: Re: Podziękowanie dla rządu RP
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF w
    <news:5e8f55f1$0$522$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Jak ktoś jest idiotą

    Ty jesteś ?

    > i kupuje czy stawia dom/mieszkanie przy
    > głównej drodze to zawsze będzie narzekał na moto pasjonatów.

    Do "głównej" drogi mam 300 metrów w jedną stronę, niedawno kolejną "główną"
    drogę zbudowali 300 metrów po przeciwnej stronie

    > Jak kupi na równoległej to nawet autobusu z okna nie zobaczy.

    Tak, równolegle do tej pierwszej drugą pobudowali...

    > Ale myśleć trzeba przed i w trakcie a nie tylko po.

    Jeszcze jakieś niemądre rady masz "Radziu"?

    > U nas też są stada jednośladów, co najwyżej tańszych i starszych.

    I pierdzą i smierdzą mi pod oknem, bo przeglądu nie mogą przejść...

    > Mieszkaniec polski B.

    Obywatel Polski

    > Pozdrawiam

    kłamiesz.