-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: kk <k...@o...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Polak za granica
Date: Thu, 8 Aug 2019 22:00:25 +0200
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 27
Message-ID: <qihv0q$mtf$2@news.icm.edu.pl>
References: <5d4aa607$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@g...com>
<5d4aef7e$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@l...harvard.local>
<5d4c4092$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@l...harvard.local>
NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1565294426 23471 78.10.177.126 (8 Aug 2019 20:00:26 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 8 Aug 2019 20:00:26 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.8.0
In-Reply-To: <o...@l...harvard.local>
Content-Language: en-US
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2661088
[ ukryj nagłówki ]On 2019-08-08 18:01, Tomasz Gorbaczuk wrote:
> W dniu .08.2019 o 17:30 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:
>
>>
>> Niemcom z kolei zarzucam, ze pada deszcz, a oni dalej pedza szybko
>> poautostradach.
>> Ale poslizgow nie widze ... to moze dobrze robia ...
>
> 1. Bo nie ma kolein (a jak są - to jest znak i stosowne ograniczenia).
> Jak nie ma kolein to jedynym zagrożeniem podczas deszczu jest hamowanie
> awaryjne - to ryzyko można zmniejszyć zwiększając odstępy. Łuki mają tak
> wyprofilowane, że i przy 180 na mokrej nawierzchni nie będzie poślizgu.
> 2. Bo trzymają odstępy... bo wszędzie w EU przy autostradach masz info
> typu: pada deszcz - jedź w odległości 2-3 kresek widocznych na jezdni.
> I oni wszyscy się o dziwo do tego stosują...
>
> Hiszpanie na autostradach generalnie jadą +1-3 ponad limit (120km/h),
> Francuzi 1-5 (130), Niemcy gdy jest ograniczenie na węzłach do 120km/h
> jadą 120-130. Gdy stoi tymczasowe ograniczenie do 80 - jadą karnie
> 80-90km/h. A u nas dzisiaj na A2 stał znak ograniczenia do 110 (bo było
> koszenie trawy i stały maszyny na lewym) - nikt, dosłownie nikt nie
> zwolnił i wszyscy jechali dalej 140-150km/h - 300 metrów przed
> kosiarkami była nerwówka, hamowania awaryjne i multum niebezpiecznych
> sytuacji. Przez naszą głupotę, kozakowanie, brak wyobraźni.
Uprzedzony jesteś :-)
Następne wpisy z tego wątku
- 09.08.19 08:18 Miroo
- 09.08.19 09:06 p...@g...com
- 10.08.19 17:54 Poldek
- 10.08.19 17:57 Poldek
- 10.08.19 18:00 Poldek
- 12.08.19 17:36 Tomasz Gorbaczuk
- 12.08.19 17:39 Tomasz Gorbaczuk
- 13.08.19 10:22 J.F.
- 13.08.19 10:31 Tomasz Gorbaczuk
- 13.08.19 10:39 RoMan Mandziejewicz
- 13.08.19 11:13 J.F.
- 13.08.19 11:44 J.F.
- 13.08.19 12:10 Tomasz Gorbaczuk
- 13.08.19 12:16 Tomasz Gorbaczuk
- 13.08.19 12:20 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Co dalej z Izerą...
- Nowe samochody są RAKOTWÓRCZE tylko nikt tego nie chce głośno powiedzieć
- czy zabioro mu auto?
- Chińczyki mają dość czekania na tuska i te jego UROJONE audyty
- coraz trudniejsze rozmowy o OC
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
Najnowsze wątki
- 2024-05-28 Co dalej z Izerą...
- 2024-05-28 Nowe samochody są RAKOTWÓRCZE tylko nikt tego nie chce głośno powiedzieć
- 2024-05-28 czy zabioro mu auto?
- 2024-05-27 Chińczyki mają dość czekania na tuska i te jego UROJONE audyty
- 2024-05-27 coraz trudniejsze rozmowy o OC
- 2024-05-28 Przednia lampka rowerowa Basta / AXA pod dynamo w piaście
- 2024-05-28 Boję siię capa...
- 2024-05-24 Efekt gitarowy koda kd-30 trash metal
- 2024-05-27 Re: Efekt gitarowy koda kd-30 trash metal
- 2024-05-27 Wykrywanie przerwy w długim przewodzie zakopanym w ziemi.
- 2024-05-27 PT500
- 2024-05-28 Łódź => SAP CO Consultant <=
- 2024-05-28 Białystok => Senior Developer React Native <=
- 2024-05-28 Kraków => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-28 Wrocław => Key Account Manager <=