  • Data: 2011-10-17 07:20:32
    Temat: Re: Policja chce zrobić kolejny przekręt
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 16 Oct 2011 16:35:15 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):

    P.S. kasuj na drugi raz niepotrzebne czesci cytatow.

    > Wyobraź sobie sytuację w której są dwa nagrania walnięcia mercedesów. Z kamery
    > tego co przywalił widać że wybiera najgorszy możliwy manewr i da się obliczyć
    > że jedzie szybciej niż w tamtym miejscu wolno. I jest drugie nagranie z
    > walniętego. Nagranie z tylnej kamery. Na nim nie widać żeby ten co przywalił
    > poprawnie sygnalizował zmianę pasa.

    Ale widac ze zajal prawy pas, a sekunde pozniej ten pierwszy zaczal skret w
    prawo.

    > Co w takiej sytuacji zrobił by policjant
    > który przyjechał rozstrzygnąć spór?

    Dwa mandaty proponuje, a w razie odmow dwa wnioski do sadu, i do kazdego
    nagranie z kamery jako dowod ?

> [...]
    > zapalniczki z kamerkami. Na kartę toto jest. Nie trzeba mieć podglądu od razu
    > i natychmiast. Zmusić taka kamerkę, bo niekoniecznie musi to umieć, żeby
    > nagrywała w pętli. Albo od początku po każdym uruchomieniu silnika jak pamięci
    > wystarcza na godzinę. Jakość może być dowolna bo jak ktoś dostanie strzała od
    > czerwonego samochodu to nie da się podłożyć w to miejsce niebieskiego. Mam
    > starą małą kamerkę znanej na całym świecie firmy Medion. Kiedyś była fajna a
    > teraz to gówno. Pamięci jej wystarcza przy rozdzielczości 320x240 na 5 minut.

    Ale w petli nie potrafi i co jej zrobisz ?

    > Przy takiej marnej rozdzielczości widać czy ktoś miga kierunkowskazami, z
    No wlasnie kiepsko widac

    > bliska udaje się numer przeczytać.
    I to tez moze byc trudne.

    Niedawno byl tu film jak sie chyba bmw wcisnelo miedzy pojazdy.
    I pojechalo dalej, a numery nieznane.

    > Ludzie na chodnikach mają oczy i nosy. Jak
    > ktoś znajomy będzie szedł to go poznasz na nagraniu.

    Szansa jak w totku, a przydatnosc jeszcze mniejsza.

    > użytkownika potrzebna jest kamerka bez podglądu nagrywająca ostatnie 5 minut.
    > Chyba że ktoś po godzinach fascynuje się oglądając film z trasy Poznań

    Owszem, ale pod warunkiem ze nie zapomnisz wylaczyc po kolizji.
    A wypadek gdy skonczysz nieprzytomny ?

    > Warszawa. Nie wiem czy czujesz sytuację jak sporo osób by miało kamerki.
    > Policjanci grzeczniejsi, korbelkowy nie przywali jak na torowisku stoisz i
    > czekasz żeby zjechać.

    No coz - w USA radiowozy wyposazyli w kamerki.
    Drogie i srednio dobre, ale i tak tansze niz prawnicy :-)

    J.