  • 31. Data: 2022-10-02 14:27:35
    Temat: Re: Polietylen znakowanie
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Powierzniowo nitowane, nie przelotem. Tabliczka z dziurami, kołki PE,
    > dalej frykcyjnie lub ultradzwiękowo a na koniec spłaszczamy łeb.

    Zamiast tych zszywek nity/napy. Ponoć beczka ma kilka >5 mm ścianki.

    https://allegro.pl/oferta/zgrzewarka-do-tworzyw-sztu
    cznych-naprawa-pekniec-12393944992?utm_feed=aa34192d
    -eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_content=lvsku&utm_s
    ource=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_nar
    zedzia_pla_pmax&ev_campaign_id=17996380314&gclid=Cjw
    KCAjw7eSZBhB8EiwA60kCW5lirK54BcmKG8CkPtTyHqiZwietMkp
    zcXG-XKKh_TZ7Y5LPDahVoBoCGBwQAvD_BwE

    https://allegro.pl/oferta/nity-oczkowe-nity-kukurydz
    iane-dziurka-metalowa-12181923878?utm_feed=aa34192d-
    eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_content=lvsku&utm_so
    urce=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_narz
    edzia_pla_pmax&ev_campaign_id=17996380314&gclid=CjwK
    CAjw7eSZBhB8EiwA60kCWzLyly-jFx6CNjmg64KQhYlcj1HVA-2_
    ZzB1J4AhI9jPkmHtrSEYRhoCu4UQAvD_BwE

    Robert

  • 32. Data: 2022-10-02 14:45:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 2 października 2022 o 14:17:24 UTC+2 r...@g...com napisał(a):
> [...]
    znakowarka-laserowa-11153823780

    > Mogę zapytać, ale za co?
    > Za sposób trwałego umocowania tej karty? Co im odpowiada, bo karty z QR
    > kodem i logo firmy mają dogadane.
    >
    > Robert
    Tak. Za sposob trwałego zamocowania trzeba zapłacić. Obcieranie dupy szkłem zawsze
    marnie się kończyło. Jak nie wiesz to w gospodarce rynkowej trzeba zapłacić żeby
    wiedzieć.

  • 33. Data: 2022-10-02 14:57:46
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    marnie się kończyło. Jak nie wiesz to w gospodarce rynkowej trzeba zapłacić żeby

    No to gdzie mają się zwrócić po rozwiązanie?
    Twoje nie jest komercyjne i jesteśmy w punkcie wyjścia.

    Robert

  • 34. Data: 2022-10-02 16:10:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 2 października 2022 o 14:57:41 UTC+2 r...@g...com napisał(a):

> [...]
    żeby wiedzieć.
    > No to gdzie mają się zwrócić po rozwiązanie?
    > Twoje nie jest komercyjne i jesteśmy w punkcie wyjścia.

    Nareszcie zadałeś właściwe pytanie. Brzmi ono " gdzie się mają zwrócić żeby uzyskać
    satysfakcjonująca ich odpowiedź". Mają się zwrócić do tych co sprzedają urządzenia do
    znakowania. I z ofert jakie dostaną wybrać najlepszą.

  • 35. Data: 2022-10-03 02:30:49
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-10-02, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

> [...]
    edzia_pla_pmax&ev_campaign_id=17996380314&gclid=CjwK
    CAjw7eSZBhB8EiwA60kCWzLyly-jFx6CNjmg64KQhYlcj1HVA-2_

    Może nie powinienem był tego nazywac nitowaniem... ale generalnie jak
    masz sztywną etykietę, która nie będzie Ci dobrze przylegać do krzywizn
    beczki, to wydaje się, że najłatwiej trwale ją przyczepić jakoś
    punktowo, analogicznie jak tabliczki znamionowe, choć nie takimi nitami.
    Wyobrazam sobie, że robisz w tej etykiecie 4 do 8 otworów, np. na
    rogach, masz jakąś lutownice z uciętym na płasko grotem (taki cylinder o
    srednicy ze 2x niż średnica tych otworów), przykładasz etykietę do
    beczki, kładziesz w dziurę ziarenko granulatu z którego tę beczkę
    wykonano i rozpłaszczasz je w tej dziurze dociskając na tyle długo aby
    się to też miejscowo zgrzało z beczką - skoro etykieta jest sztywna (i
    zakładam, że w takich warunkach nietopliwa) to będzie ona tez tu
    chroniła beczkę przed uszkodzeniem. Jak objetość tego ziarenka jest
    większa od objętosci otworu to utworzy się coś na kształ nitu.

    --
    Marcin

  • 36. Data: 2022-10-03 17:58:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 3 października 2022 o 02:30:50 UTC+2 Marcin Debowski napisał(a):

> [...]
    > chroniła beczkę przed uszkodzeniem. Jak objetość tego ziarenka jest
    > większa od objętosci otworu to utworzy się coś na kształ nitu.

    To może niech artystę rzeźbiarza zatrudnia i dlutkiem niech kod wycina.

  • 37. Data: 2022-10-04 21:34:10
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    edzia_pla_pmax&ev_campaign_id=17996380314&gclid=CjwK
    CAjw7eSZBhB8EiwA60kCWzLyly-jFx6CNjmg64KQhYlcj1HVA-2_

    Testowałem z nitami oczkowymi i transformatorową zamiast grotu
    dociskałem te nity.
    http://3a-meble.com.pl/files/dynamicContent/sites/bc
    295x/images/pl/webpage_14/l8uld45u/element_162/20221
    004_175940.jpg

    Tu co prawda rura PVC, ale ładnie się wtapia. Jeżeli nit ma na dole
    zadziorki, to nie do wyrwania. Jak gładki to kombinerkami dało się wyrwać.

    Robert

  • 38. Data: 2022-10-04 22:18:04
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Tu co prawda rura PVC, ale ładnie się wtapia. Jeżeli nit ma na dole
    > zadziorki, to nie do wyrwania. Jak gładki to kombinerkami dało się wyrwać.

    Są plastikowe nity precyzyjne do łączenia plastiku z plastikiem.
    https://www.iscsl.pl/nit-zaslepiony/mro/00100300852/

    Są plastikowe nity zgrzewane do łatania rur wodociągowych plastikowych.
    Poszukaj w necie.

    WM

  • 39. Data: 2022-10-04 23:09:54
    Od: a a <m...@g...com>

    Ale on nie może dziurawić beczki, bo jest wielorazowa

    Chinczyk rozwiązał ten temat 50 lat temu

  • 40. Data: 2022-10-04 23:51:51
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2022-10-04 o 22:18, WM pisze:

> [...]
    004_175940.jpg

    > Są plastikowe nity precyzyjne do łączenia plastiku z plastikiem.

    Ale ja mam tylko <5 mm ścianki i otwór nieprzelotowy może być.

    > Są plastikowe nity zgrzewane do łatania rur wodociągowych plastikowych.
    > Poszukaj w necie.

    Szukam i szukam i w tej materii nic nie znajduję.

    Robert