  • Data: 2020-02-08 10:56:13
    Temat: Re: Polskie drogi
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.02.2020 o 09:01, J.F. pisze:

    > Jesli nie ma, to skad mam wiedziec co pokazuje ?

    Nie musisz. Chcesz to się domyślaj, nie chcesz to się nie domyślaj,
    tylko skoro nie masz S3, to nie tnij przy lewoskręcie na pałę. Podobnie
    minutniki nie mają podstawy prawnej, co nie oznacza że nie możesz z nich
    korzystać. Kiedyś byli tacy co twierdzili, że trzecie światło stopu jest
    niebezpieczne, bo wiadomo co oznaczają dwa stopy, a trzy to już nie
    wiadomo, bo nie było w prawie napisane;) Z drugiej strony byli tacy co
    uważali, że skoro nie ma wprost napisane, że nie można lądować na pałę,
    to "owszem można próbować" mimo, ze "ogólnie pizda tu jest". Miarą
    rozsądku jest wiedzieć jak postapić w każdej z tych sytuacji.

    > W Łodzi widza :-)

    Uć kurwa!

    > Owszem, ale nie mamy nagrania z drugiej strony :-)

    No to skoro nie masz, to czego dupę zawracasz?

    > Poza tym ten przepis dotyczy(lby) wjezdzajacych, nawet na zielonym :-)

    Nie rozumiem twojego toru argumentacji. Podkręć jasność;)

    --
    Shrek