  • Data: 2010-03-14 22:30:03
    Temat: Re: Pomocy! Kant handlarza
    Od: Piotrek <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to chlop normalnie i po ludzku chce sprzedac i nie odprowadzic podatku
    > wiec w czym problem?
    > Moze troche nieelegancki sposob na wyegzekwowanie swojego, ale w koncu jakos
    > sie tam umowili...
    > Przecierz nie podjedzie nim zatankowac bez placenia...
    > Jesli wlasnie OC sie nie konczy, to nie widze problemu.
    >
    > Poczekaj tydzien i jak bedzie problem, to na policje lub do urzedu zapytac
    > jak zglosic sprzedaz bez papiera.

    Nie wiem czy dobrze zrozumiałem - ale - chłopak chciał się pozbyć wraku -
    normalne - a podatek przeważnie uiszcza kupujący - w tym wypadku chyba
    handlarz, bo nie wiem jak się tam umówili. Że się wystraszył tego iż
    handlarz chce mu przesłać tą umowę po jakimś czasie i nie wiadomo na kogo -
    też zrozumiałe, więc właśnie w tym problem - co teraz - skoro on chce tą
    umowę w jakimś rozsądnym terminie dostać i sprawę zakończyć a handlarz
    nagle się wycofuje w zasadzie to nie wiadomo czemu, w końcu co mu tam
    zależało podpisać i odesłać? I nagle nie chce tego zrobić? Dziwne. I co
    teraz?