-
Data: 2013-05-22 00:06:58
Temat: Re: Ponad 200km/h przez wieś, tak jeździ warsiafka
Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Thu, 16 May 2013, tá´ wrote:
> Shrek wrote:
>
>> No przecież piszę - moto@220 ma taką energię jak puszka@100
>
> I oto chodzi. Auta jeżdżą 100 i nic się nie dzieje, to dlaczego moto nie
> może 220?
Bo zasięg skutecznego rażenia mimo wciśnięcia hamulców
do oporu jest jakby większy.
> Poza tym weź pod uwagę mniejsze rozmiary motocykla, które
> zmniejszają ryzyko tego, że w coś trafi.
Nie sposób się nie zgodzić, za to po utracie stabilności
zdolność do hamowania w porównaniu do katamaranu leży
i kwiczy.
>> Raczej nie. Przy strzale w bok to wchodzi jak w masło.
>
> Wolisz zderzyć się z TIR-em?
Czy TIR będzie miał w momencie uderzenia tę samą energię(!)
i również będzie miał już wciśnięte hamulce?
IMO odpowiedź wcale nie jest oczywista.
Droga hamowania TIRa we wnętrzu osobówki (względem osobówki
"ruszonej" przy zderzeniu) może być istotnie krótsza
od miejsca w którym będzie kierownica motocykla.
pzdr, Gotfryd
Następne wpisy z tego wątku
- 26.05.13 16:48 jerzu
Najnowsze wątki z tej grupy
- OBD2 napięcie akumulatora
- Zasieg elektrykow
- Gwarancja na używane AUTO. Czy dziś WARTO?
- Komitet kolejkowy :-)
- #Motodziennik Używane - OGROMNE PRZEBIEGI - najlepsze silniki diesla i benzynowe ostatnio
- Dlaczego Heweliusz zatonął? Kulisy tragedii I Heweliusz. Prawdziwa historia #1
- Masz 20 sekund na poddanie się :)
- automat czy manual
- Co może być gorsze od pożaru elektryka?
- brylant
- dziś ostatni raz
- pizza motorek
- HYUANDAI NIE POJEDZIE DALEJ! Potrzebuje PILNIE POMOCY!
- Sprężarka klimy
- Elektryczna Urszula Zielińska nawet nie wie, że pomaga Chińczykom 3XDOBITNIE
Najnowsze wątki
- 2025-11-07 OBD2 napięcie akumulatora
- 2025-11-06 citek i GP.
- 2025-11-06 envelo - list polecony
- 2025-11-06 Ostrów Wielkopolski => Specjalista ds. Marketingu Online (PPC) <=
- 2025-11-06 Warszawa => Strategic Account Manager <=
- 2025-11-06 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-11-06 Ktoś się wybiera?
- 2025-11-05 Warszawa => C Programmer <=
- 2025-11-05 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-11-05 Warszawa => OSS System Administrator <=
- 2025-11-05 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-11-05 Warszawa => AWS Cloud Engineer <=
- 2025-11-05 Wrocław => Programista React ze znajomością C++ <=
- 2025-11-05 Wrocław => React Developer with knowledge of C++ <=
- 2025-11-04 A jednak o prawnikach




Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei