    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Potrzebny Android do 700zł
    Date: Wed, 26 Jun 2019 00:47:23 GMT

    On 2019-06-25, Marek S <p...@s...com> wrote:

    > Ha! Ciekawa opinia! :-D
    > O co chodzi z tymi Iphone'ami? Mam kolegę w pracy, który używa 5S. Raz

    U mnie, jak to się mówi, osobiście, nie trawię iOSa i trochę filozofii
    applowskiej. Nie trawię tego całego małoelastycznego podejścia do
    czegogolwiek i wszystkiego razem a zmęczony juz jestem dżejlbrejkami i
    innymi. Rozumiem powody i zalety dlaczego tak jest, ale nie trawię :).
    Przed 5s miałem LG G2 mini (czy jakoś tak) i kontrast wyświetlacza był
    tak fatalny, że się z tym męczyłem. 5s jest fajny sprzetowo z bardzo
    miły wyświetlaczem ale padłem po tych paru miesiącach.

    > pogadaliśmy o konkretnych funkcjonalnościach w porównaniu z moim OnePlus
    > 6T i wyszło na to, że 5s to jak łupanie kamieni. Właściciel przyznał
    > rację ale i tak zadeklarował się iż celuje na jakiś model za ponad 5
    > koła, który ma wyjść niebawem. WTF?

    Różne som pierdolce.

    > Nawet przy kompach: pracuję na MacBooku Pro za 14 koła (bo tak góra
    > kazała) a prywatnie używam PCta z W10. Po roku doświadczeń makówka to
    > dla mnie parodia komputera. Zacząłem prowadzić dziennik opisujący
    > absurdy tego sprzętu.

    Do Maców nie mam akurat duzych wątów, bo mogę z nimi robić prawie tyle
    co z pecetami, a akurat z mojego doświadczenia, jest to sprzęt bardzo
    solidny. Przy czym moje doświadczenie to głównie macbook airy. Ale wiesz,
    tu też jest pewna specyfika, bo dla standardowego, w miarę technicznie
    świadomego uzytkownika, to OSX nie różni sie aż tak bardzo od iOSa. Tez
    dominuje filozofia masz, korzystaj, polub co widzisz i nie chciej
    więcej.

    > Z ciekawości spytam, czy Apple to stan umysłu?

    Znowu sę zaczyna :) Apple to wpasowanie w pewien społeczny zakres
    oczekiwań będący wynikiem określonych umiejętnosci technicznych i paru
    innych rzeczy. Jest łatwo, uniwersalnie, bezpiecznie. Wielu ludziom
    takie podejście odpowada, mimo, że płaca za to określona cenę. Poza tym
    jest jeszcze kwestia przyzwyczajeń. Jakbyś się wychował na makach to
    widziałbys to wszystko inaczej.

    --
    Marcin